با کاغذهای زیر پا مانده میتوان ورزش ایران را متحول کرد

اختصاصی آبی پوشان – ما سیاسی نیستیم و به سیاست کاری نداریم . از هیچ کاندیدای خاصی هم حمایت نکرده ایم و هر کدام از اعضای مجموعه آبی پوشان یک رای دارند که به مانند سایر ملت ایران رای خود را به صندوق خواهند انداخت ولی ما حامی ورزش و حامی فوتبال هستیم و میخواهیم از حقانیت ورزش و به خصوص فوتبال دفاع کنیم .

در سالهای اخیر سیاسیون , فوتبال را پلکانی برای موفقیت های سیاسی خود کرده اند و راهی آسان برای معروفیت و محبوبیت های خود . بودجه هایی که برای فوتبال و باشگاه ها تعیین می شود با منت خرج باشگاه ها می کنند و خود را آدم خوب قصه ها می کنند , انگاری که از جیب خود خرج کرده باشند . همین سیاسیون بعد از اینکه دیگر در فوتبال نباشند شروع به گلایه از پولهای کلانی می کنند که خرج فوتبال و فوتبالیست ها می شود .

اینکه آقایان سیاسی به فکر بیت المال و حیف شدن پول مردم هستند جای تقدیر دارد ولی باید ببینیم این دغدغه همیشه و در همه جا هست و یا صرفا در موارد خاصی ؟ باید ببینیم همین سیاسیون پولهای بیت المال و پولهای این کشور را هدر می دهند یا نه ؟

اینروزها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به هر در و دیوار و کوی و برزنی نگاه می اندازیم پر از کاغذهای تبلیغاتی رنگی و چهره های آرایش کرده و خوشگل شده کاندیداهاست که هر کدام دغدغه ورود بر مسند کار و خدمت به مردم را دارند!

شاید بی توجه رد می شوید و با خود حساب نکنید که این همه کاغذهای تبلیغاتی که زیر پای من و شما له می شود و در کوچه و خیابانها ریخته می شود چقدر هزینه برداشته و به چه میزان سرمایه کشور زیر پای من و شما له می شوند .

اینها تبلیغات همان سیاسیونی است که به دریافتی فوتبالیستها و بودجه فوتبال و ورزش حساس می شوند . هزینه هایی که اگر صرف می شود جای دوری نمی رود و باعث شادی و نشاط در جامعه و تندرستی جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها می شود ولی کاغذ پاره هایی که زیر پای من و شما می ماند هیچ دغدغه ای را در جامعه حل نمی کند .

عرض کردیم ما سیاسی نیستیم ولی مدافع حق این ورزش و این فوتبال در برابر سیاسیون هستیم و اگر هم فریادمان به جایی نرسد باز فریاد خواهیم زد که این فوتبال زندگی و عشق و علاقه میلیونها پیر و جوان و دختر و پسر است . آقایان دلواپس و نگران از پولهای خرج شده به ورزش بدانید که با همین کاغذ پاره های زیر پا مانده می توان کل ورزش ایران را متحول کرد .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.