بختیار رحمانی : موضوع جدایی من شایعه است

بختیار رحمانی  درباره شایعه ی درخواست رضایت نامه از این باشگاه گفت: بنده هیچ درخواستی مبنی بر دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال نداشتم و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد. امروز مصاحبه ای در یکی از رسانه ها به نقل از مدیر برنامه هایم دیدم که در مورد درخواست جدایی از استقلال صحبت شده بود و بحث داشتن پیشنهاد از چند تیم دیگر به میان آمده است که از این موضوع تعجب کردم.

وی ادامه داد: این موضوع اصلا درست نیست. من تنها یک مدیر برنامه رسمی دارم که باشگاه نیز ایشان را می شناسد و هیچ صحبتی از طرف او برای درخواست رضایت نامه مطرح نشده است. هر صحبت دیگری که در این خصوص مطرح شده، سندیت ندارد و رسمی نیست و من آن را تایید نمی کنم.

او با تاکید بر این موضوع که تصمیمی برای جدایی ندارد، تصریح کرد: تا جایی که به من مربوط می شود، با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تا روز آخر به این قرارداد پایبند هستم. حالا نیز می خواهم با آرامش و به دور از حواشی کارم را انجام دهم. نمی خواهم با مطرح شدن بحث جدایی از استقلال آرامش خودم، مجموعه تیم و هواداران به هم بریزد. موضوع درخواست من برای جدایی تنها یک شایعه است.

او در پایان صحبتهای خود گفت: من با همه وجود برای موفقیت استقلال تلاش می کنم و برای هواداران استقلال ارزش و احترام زیادی قائل هستم. موضع رسمی همین است و شخصا هیچ بحثی برای جدایی از استقلال ندارم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.