برای پاکسازی این فوتبال کمک کنیم پرسپولیس قهرمان شود

اختصاصی آبی پوشان – ابتدای مطلب این را یاد آور شویم که ما همیشه سعی کرده ایم مثبت نگر باشیم و به هیچ چیزی به دید منفی نگاه نکنیم و حتی موارد مشکوک را هم به پای اتفاق می گذاریم ولی اتفاقات فوتبال ایران در این فصل داد همه را در آورده است .

کل ایران دست در دست هم داده اند تا پرسپولیس قهرمان شود و بوی لجن کل فوتبال ایران را فرا گرفته است . اینکه چرا چنین شده است و آیا این اتفاقات به انتخابات پیش رو ارتباطی دارد یا نه کاری نداریم و بحث را سیاسی نمی کنیم ولی برخی از اتفاقات افتاده را از ابتدای فصل مرور می کنیم تا با کمی واکاوی بدانیم در این فوتبال چه اتفاقی می افند ؟

رقم قراردادهای  بازیکنان پرسپولیس که به یکباره در سازمان لیگ یک دوم و یک سوم و حتی کمتر ثبت می شود .

یک مفسد اقتصادی همه جوره برای تیمی خرج می کند و کار به جایی می رسد که همین آقا برای در اختیار گرفتن سروش رفیعی سر کیسه را شل می کند و حتی منابع غیر رسمی از مبلغ ۶ میلیاردی صحبت می کنند . و جالب اینجاست قرارداد سروش رفیعی ۵۰۰ میلیون ثبت می شود که با هیچ عقل سلیمی همخوانی ندارد و کسی هم بعد از دستگیری این اختلاس گر و مفسد اقتصادی پی گیری نمی کند که همین پولهای باد آورده و دزدی خرج همین تیم شده است .

در کمال نامردی نامه های فیفا به استقلال و تراکتور ابلاغ نمی شود و تحریف می شود تا این تیمها از نقل و انتقالات محروم بشوند آن هم به خاطر مبلغ بسیار اندکی که در برابر بدهی های کلان پرسپولیس به خصوص به ژوزه اصلا مبلیغ قابل ذکری نمی باشد .

صدا و سیما در بازیهای استقلال کلا صدای استادیوم را می بندد و در بازیهای تیم سوگلی نه تنها صدای فحاشی های ریتمیک را هم کم نمی کند که یک دوربین مخصوص هر دقیقه هواداران را به نمایش می گذارد . در این مورد و چرایی این اتفاق و اثراتش مطلبی جداگانه خواهیم نوشت .

در درگیری دو کاپیتان در دربی که حرکات مشابه هم داشتند یکی ۴ و یکی ۱ جلسه محروم میشوند .

استقلال در دو بازی بدون تماشاگر بازی می کند و در حالی که هواداران تیم رقیب با فحاشی های گسترده هرگز محروم نمی شوند .

اینکه آقای عابدینی که مسوولیت مستقیم در فدراسیون فوتبال دارند در کمال وقاحت صحبت از قهرمانی پرسپولیس کند .

داوری های جهت دار به سود پرسپولیس و بر علیه رقبای مستقیم آنها که از آن جمله میتوان به بازی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی و همچنین بازی پرسپولیس برابر سپاهان که اوج لجن کاری بود که یک داور می توانست انجام دهد .

اینکه بازیهای این تیم همیشه بعد از استقلال و در ۹۰ درصد موارد قبل از تراکتور انجام می شود هم بحث طولانی هست .

اینک در دربی استقلال فرصت کمی برای ریکاوری داشته باشد و برنامه ریزی برای برد تیم سوگلی چیده شود .

اینکه استقلال در یخبندان تبریز باید دیر وقت بازی کند و ساعت برگزاری بازیهای پرسپولیس بهترین مواقع بوده است .

اگر بخواهیم لیست را کامل کنیم باید یک کتاب بنویسیم و فقط میشود گفت همینکه مربیان مختلفی چون پور موسوی و قلعه نوعی و دایی و…. همه از دستهایی برای قهرمانی پرسپولیس حرف میزنند باید گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها .

از همه فوتبالدوستان تیمهای مختلف خواهشمندیم به هر نحوی به قهرمانی پرسپولیس کمک کنند تا شاید این تیم بعد از مدتهای طولانی جامی به دست آورد و سال بعد فوتبال پاکتری را شاهد باشیم . اگر این تیم قهرمان نشود سال بعد فصل لجن تری در انتظار فوتبال ایران است .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

4 دیدگاه برای “برای پاکسازی این فوتبال کمک کنیم پرسپولیس قهرمان شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.