بردهای ادامه دار

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ نوشته: محمود فخرالحاج

هفته پیش که در اصفهان شکست خوردیم داد و بیداد و اعتراض خیلی ها بلند شد، یک آن دلمان برای شفر سوخت چون این تیم را خودش نبسته بود و در نیمه راه تحویل گرفته بود و به اینجای کار رسانده بود..
بردهای پرگل داخل خانه آنقدر تماشاگران و هواداران را شاداب کرده است که شکست خوردن این تیم را نمی توان باور کرد و تصور نمود..هر چند که باید قبول کنیم که شکست هم جزئی از فوتبال است اما نباید همیشگی شود..اما بردها باید تداوم داشته باشد.
باز هم یک برد پرگل دیگر و باز هم شادابی در آزادی..
خوشحالیم که آزادی را داریم و خوشحالیم که بردهایمان دارد پرگل می شوند..دیگر بردن با حداقل اختلاف گل را نمی توانیم تاب بیاوریم..همیشه که در آزادی بازی می کنیم انتظار یک برد پرگل و شیرین دیگری را داریم.
دیدن استقلال از هفته گذشته تا این هفته و یک شروع توفانی تمام باورهایمان را به حقیقت رساند که این تیم در داخل خانه برای خودش غول بزرگی است..مقاومت و ایستادن برابر این تیم در داخل خانه کار هیچ تیمی نیست و باز مثل دهه های ۷۰وحتی ۸۰ مقابله کردن با این تیم برای خودش تیم بزرگ و قلدر می خواهد..
خوشحالیم که بردیم و خوشحالیم که دوباره بردهای مان پرگل می شوند اما بازی های خارج از خانه بیشتر فکر و ذکرمان را مشغول کرده است، ادامه بازی هایمان در آسیا که در قطر و عمان خواهند بود و در لیگ هم در خوزستان و اصفهان و …باید بازی کنیم.
انتظار داریم که عیار تیم مان در خارج از خانه را بیشتر کنیم..به طوری که بردن دیگر تفاوتی نکند که در خانه است یا خارج از خانه..

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.