بررسی بازی استقلال و فولاد | پر از اشتباهات فنی و تاکتیکی

اختصاصی آبی پوشان- در این مطلب نه قصد کوبیدن کادر فنی را داریم و نه هدفمان ضربه زدن به تیم در آستانه دیدار حساس با السد است بلکه میخواهیم از بعد فنی بازی با فولاد را ببینیم تا شاید بتواند کمکی برای روند رو به رشد تیم کند . این مطلب را هم مدنظر قرار دهیم که همه مشکلات استقلال فنی نبوده و عدم حفظ شاکله تیم و بازیکنان کلیدی استقلال اصلی ترین دلیل به وجود آمدن مشکلات فنی است که در زیر بیان می کنیم .

شفر معتقد است که استقلال فقط یک رهبر و فرمانده در میانه زمین کم دارد با احترام به نظر آقای شفر ما می گوییم تنها مشکل استقلال داشتن یک فرمانده در میانه زمین نیست و استقلال مشکلات فنی دیگر و زیادی هم دارد .

در حالی که امسال میلاد زکی پور شروع امیدوار کننده ای داشته و نشان داده آماده است در بازی روز گذشته او بیرون نشست و آرمین سهرابیان جانشین او شد . آرمین در این فصل دفاع مرکزی و دفاع چپ و هافبک چپ بازی کرده و دایما پست او عوض می شود و به نظر تمرکز او کاملا از بین رفته و کیفیت لازم را دیروز هم نشان نداد . یکی از ایراداتی که به تیم منصوریان وارد میشد تغییر دایمی ترکیب و پست بازیکنان بود .

در سمت راست هم شاید به خاطر لجبازی با کیروش وریا غفوری از دفاع راست کنده شده و به یک خط جلوتر رفته است . دیروز در حالی خسرو حیدری پا به سن گذاشته و کند شده در دفاع راست بازی کرد که کاراریی چندانی نداشت و می شد خیلی راحت وریا را در دفاع راست استفاده کرد و یک وینگر هجومی و تکنیکی جلوی وریا قرار داد تا بار هجومی استقلال زیاد شود .

در مرکز زمین جایی که خود شفر هم اشاره داشته علی کریمی فاصله های فنی بسیاری با امید ابراهیمی دارد و فرشید باقری هم با پاسهای اشتباه و گاها خطاهای بی مورد و بدجا برای تیم دردسرهایی ایجاد میکنند و شاید در این پست بازگشت روزبه چشمی بتواند کمک کند .

در میانه زمین وقتی به اذعان خود شفر هافبک ها نمی توانند توپ را به مهاجمین برسانند چرا نباید از طارق همام یا آذری جوان زودتر و یا از ابتدا بازی گرفت ؟ آذری با وجود سن کم نشان داده تمرکز و کیفیت لازم برای بازی در استقلال را دارد .

روح الله باقری یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در بازیهای قبلی بیرون می نشیند تا الحاجی گرویی بازی کند که قبل از آمدنش به استقلال در مورد کیفیت او صحبت کردیم و بارها تاکید کردیم او تمام کننده خوبی نیست .

استقلال دیروز با یک ارنج هوشمندانه تر می توانست فولاد را که چندان قدرتمند نیست شکست دهد و باید میزان این اشتباهات در بازی با السد کاهش یابد زیرا بازیکنان السد و کادر فنی السد تفاوت های بسیار زیادی با فولادی ها خواهند داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.