بررسی عملکرد تک تک بازیکنان استقلال

استقلال در دیدار هفته هجدهم خود برابر سپاهان به پیروزی دست یافت و به تیمهای صدر نشین جدول نزدیکتر شد . به بررسی عملکرد تک تک بازیکنان استقلال در این دیدار می پردازیم :

محسن فروزان :

فروزان که از جام ملتهای اسیا برگشته بود بسیار آماده نشان داد و واکنش های خوبی داشت . صد البته وجود وحید طالب لو روی نیمکت نیز انگیزه های فروزان را بیشتر کرده بود .

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

حنیف عمران زاده :

مثل همیشه سفت و سخت در دفاع ایستاده بود و اکثر ضربات سر را هم زد . او در ضربات آزاد و کرنرها با هادی عقیلی من تو من میکرد و موفق به مهار عقیلی شد .

امیر حسین صادقی :

استرس و ترس در وجود صادقی همچنان وجود دارد . او با دلهره بازی میکند و علی رغم تلاش خود چند مورد اشتباه نیز داشت . با وجود ضربه شدیدی که به او وارد شد به خاطر از دست ندادن موقعیت و اثبات خود به زمین مسابقه بازگشت.

یعقوب کریمی :

یعقوب کریمی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت هرچند در گل به ثمر رسیده سپاهان اندکی مقصر بود ولی در کل بازی رضایت بخشی داشت . چندین حرکت انفجاری از او و چند لایی اندازی به خصوص از وریا غفوری بازیکن فیکس تیم ملی باعث رضایت هواداران از عملکرد او شد . کریمی در فاز تهاجمی بسیار موفق تر است.

میلاد فخرالدینی :

یکی از بهترین های استقلال بود . این بازی میلاد بهترین بازی او از زمانی که به استقلال آمده بود . حرکتهای سرعتی او طراوت خوبی به سمت راست استقلال داده بود . یکبار روی فخرالدینی خطای پنالتی صد درصدی افتاد که از دید داور پنهان ماند و در دقیقه ۹۲ نیز پاس گل پیروزی بخش را به ابراهیمی داد .

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

امید ابراهیمی :

امید آنقدر در هافبک دفاعی خوب ظاهر میشود که جای خالی هیچ جدا شده ای در این پست احساس نشود حتی اگر آن بازیکن در تیم ملی فیکس باشد . آرپی چی دقایق آخر امید , امید را به هواداران استقلال برگرداند .

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

جاسم کرار :

کرار مثل همیشه توان خط میانی و تهاجمی استقلال را بالا برده بود و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و پایه گذار گل اول استقلال نیز بود . باز در این دیدار کرار چندین بار عصبانی شد هرچند که بازیکنان حریف نیز در این مورد تلاش زیادی میکنند ولی کرار باید بیشتر بر اعصاب خود مسلط باشد .

خسرو حیدری :

حیدری نیز از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و از آن حرکات انفجاری و سانترهایی میلیمتری زیاد خبری نبود هرچند که خستگی سفر در ساق های او نمایان بود .

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

هاشم بیگ زاده :

با دست شکسته وارد زمین شد و بازی رضایت بخشی از خود نشان داد . در دقایقی که در زمین بود به خوبی خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کرد .

سجاد شهباززاده :

بهترین گلزن استقلال تا اینجای لیگ در این بازی کار خاصی نکرد و بیشتر در تخریب بازی حریف تلاش کرد تا فضا برای عنایتی باز شود.

آرش برهانی :

بازی او نیز به مانند سجاد شهباززاده زیاد به چشم نیامد و او نیز بیشتر با دوندگی خود خط دفاعی حریف را آزار داد .

عکسهای بازی استقلال و سپاهان

غلامرضا عنایتی :

بازیکن تمام نشدنی فوتبال ایران بیشتر از اینکه از بعد فنی به استقلال کمک کند از بعد مدیریتی و بزرگی و کاپیتانی کمک حال استقلال است هرچند از بعد فنی نیز هنوز با این سن یکی از بهترین مهاجمان ایران است .

 

 

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.