تساوی استقلال برابر نیروی زمینی

استقلالدوستانه

استقلال تهران در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی رفت و در نهایت با وجود موقعیت های زیادی که نصیب استقلال شد این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید .  در این بازی استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، بهنام برزای، جابر انصاری و آرش برهانی وارد زمین مسابقه شدند.

– ردر نیمه نخست، در دقیقه ۷ شوت امید ابراهیمی با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد که پس از این شوت تماشایی وی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. در دقیقه ۱۶ ضربه ایستگاهی میثم مجیدی به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه ۲۵ حرکت ترکیبی استقلالی ها در نهایت با شوت جابر انصاری همراه شد که این توپ را دروازبان دفع کرد. در دقیقه ۴۴ نیر شوت کرار جاسم در موقعیتی تک به تک را دروازبان نیروی زمینی مهار کرد.

– با شروع نیمه دوم، چند تعویض برای استقلال انجام شد. اسماعیلی به جای کرار، حیدری به جای برزای، سجاد شهباززاده به جای آرش برهانی، نورافکن به جای انصاری و چشمی به جای خرسندنیا وارد میدان شدند. در دقیقه ۵۵ نیز رحمتی جای خود را به وحید طالب لو داد. اتفاق جالب این بازی به میدان آمدن انصاری در دقیقه ۶۰ به جای مگویان بود. انصاری سه دقیقه قبل با نورافکن تعویض شده بود.

در دقیقه ۶۰ کار ترکیبی نورافکن و شهباززاده با ضربه این بازیکن همراه شد که باز هم واکنش استثنایی دروازه بان نیروی زمینی به بیرون رفت. بازی در نیمه دوم به علت تعویض های متعدد مربیان آرام تر دنبال شد. استقلال بر بازی مسلط بود ولی عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث شد تا بازی به مانند نیمه اول پر موقعیت نباشد.

در دقیقه ۷۵ سجاد شهباز زاده روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه را تهدید کرد و این بار نیز دروازبان نیروی زمینی توپ را از زیر تیر بیرون کشید. در دقیقه ۷۷ ضربه جابر انصاری به تیر دروازه برخورد کرد. این بازی نهایتا با تساوی بدون گل به پایان رسید.
حواشی بازی:

* خبر حضور امیر قلعه‌نویی در انزلی به اردوی استقلال رسید و بازیکنان این تیم پیرامون این موضوع از اطرافیان سؤالاتی را می‌پرسیدند.

* جاسم کرار به همراه فرزندان خود در اردو حضور دارد و وی نیز آنها را به کنار زمین آورد و در گوشه‌ای از زمین مستقر کرد. البته همسر کرار نیز به همراه فرزندان او در گوشه‌ای از زمین نشسته و بازی دو تیم را تماشا می‌کنند.

* اردوی تیم فوتبال استقلال خوزستان تحت سرمربیگری عبدالله ویسی از بعدازظهر امروز در همین کمپ برگزار می‌شود و به همین دلیل آنها منتظر هستند تا بازیکنان و کادر فنی استقلال تهران اتاق‌های خود را تخلیه کنند.

*سرمربیگری تیم فوتبال نیروی زمینی بر عهده فرشاد فلاحت‌زاده مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال است. وی قبل از شروع بازی به سمت پرویز مظلومی رفت و برای دقایقی با سرمربی استقلال خوش و بش کرد.

*میثم مجیدی مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان و بازیکن سابق تیم عبدالله ویسی،‌با حضور این مربی در محل برگزاری دیدار دو تیم به سمت وی رفته و برای حضور در بازی از او رخصت گرفت.

* مهدی امیرآبادی، بازیکن سابق استقلال نیز نظاره گر این مسابقه است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.