تساوی سه بر سه شارلوا در روز گلزنی کاوه رضایی

تیم شارلروا که یک بار در هفته هشتم ژوپیر لیگ و یک مرتبه در جام حذفی برابر کلوب بروژ شکست خورده بود، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در حالی که کاوه رضایی را بعد از ۲۲ هفته روی نیمکت داشت، در بیست و پنجمین مسابقه فصل در استادیوم جان بریدل به مصاف این تیم صدرنشین رفت.

یاران رضایی که رتبه دوم جدول ژوپیر لیگ را در اختیار داشته و به دنبال پیروزی و انتقام دو باخت قبلی از کلوب بروژ بودند، نیمه اول را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشتند اما تا دقیقه ۷۴ حریف آنها به بازی برگشت و دو گل به ثمر رساند تا دوباره شب سختی در انتظار شارلروا مقابل تیم صدرنشین باشد.

 

کاوه رضایی که از هفته سوم تا بیست و چهارم به‌عنوان بازیکن اصلی در ترکیب شارلروا بود و امشب نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کرد، در دقیقه ۵۴ به جای دیوید پولت وارد زمین شد و در دقیقه ۷۹ با فرار سریعی که انجام داد و یک مدافع کلوب بروژ را جای گذاشت، با شوت روی پای چپ تماشایی گلزنی کرد تا این مسابقه برای تیمش با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کند.

کاوه رضایی با گلی که امشب و همانند دیدار دور رفت برابر کلوب بروژ به ثمر رساند، در این فصل ۱۱ گله شد و به رده دوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک صعود کرد.

یاران رضایی با این تساوی ۴۷ امتیازی شدند و رتبه دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک را حفظ کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.