تصمیمات متفاوت در قبال قضیه مشابه چشمی و عشوری

اختصاصی آبی پوشان – نیم فصل سال قبل بود که استقلال از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و قادر به جذب بازیکن جدید نشد . در این هنگام استقلال قصد اضافه کردن روزبه چشمی بازیکنی که به خاطر مصدومیت از لیست استقلال کنار گذاشته شده بود را داشت که فدراسیون فوتبال از فیفا استعلام کرد و فیفا در جواب گفت تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود و در ادامه فدراسیون فوتبال اجازه همراهی روبه چشمی با استقلال را نداد .

درست عین همین قضیه برای سینا عشوری و تراکتورسازی هم پیش آمد و سینا عشوری که به خاطر مصدومیت از لیست تراکتورسازی خط خورده بود خواهان بازگشت به ترکیب این تیم شد . اینبار هم فیفا در جواب استعلام اجازه بازی به سینا عشوری همان جواب قبلی را که در باره روزبه چشمی داده بود را دادند و تصمیم گیری را به فدراسیون فوتبال ایران واگذار کردند ولی اینبار در کمال شگفتی اجازه بازی به سینا عشوری و وارد شدن او به لیست تراکتور سازی داده شد .

در دو قضیه کاملا مشابه اینکه چطور دو تصمیم کاملا متضاد گرفته می شود و اینکه چرا همیشه رای های عجیب و شگفت انگیز برای استقلال صادر می شود سوالی است که سالهاست دنبال پاسخش هستیم .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.