تمرین استقلال بعد از برد در جام حذفی

تمرین استقلال یک روز پس از پیروزی ۵ بر صفر مقابل شهرداری سمنان در چارچوب مسابقات جام حذفی ساعت ۱۱ امروز (شنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* فرزاد مجیدی و بهنام برزای غایبان تمرین امروز استقلال بودند. در مورد برزای شایعه شده که این بازیکن به دلیل قرار نگرفتن در لیست ۱۸ نفره استقلال ناراحت شده و پرویز مظلومی او را در اختیار باشگاه قرار داده است به همین خاطر برزای به باشگاه استقلال رفته تا با مسئولان این تیم صحبت کند.

* کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال جزو بازیکنانی بود که زودتر از همه به زمین شماره ۲ آزادی آمد و بابت پیروزی روز گذشته به بازیکنان تبریک گفت. این بازیکن که سرحال به نظر می‌رسید با بازیکنان جوان در خصوص بازی‌شان صحبت و با برخی از بازیکنان نیز شوخی می‌کرد.

* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته از ناحیه کشاله در جریان بازی با شهرداری سمنان آسیب دیده بود، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت.

* میلاد فخرالدینی با تاخیر در تمرین شرکت کرد. هنگامی که این بازیکن قصد رفتن به زمین را داشت، پرویز مظلومی به او گفت که چرا دیر کرده‌ای و بازیکن استقلال در پاسخ گفت درِ پارکینگ منزلی که در آنجا ساکن هستند باز نشد و به همین دلیل تاخیر کرده است.

* بازیکنانی که در دیدار با شهرداری سمنان به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران مظلومی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. یکی از بخش‌های تمرین فوتبال در یک نیمه بود که در آن محمد نوازی و سیروس دین‌محمدی نیز شرکت کردند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از همه بازیکنان وارد زمین شدند تا به تمرینات اختصاصی زیر نظر حسین تراب‌پور بپردازند.

* پرویز مظلومی که با لباس شخصی در تمرین حضور داشت، در کنار خبرنگاران تمرین را نظاره‌گر بود و با آنها گفت‌وگوی دوستانه داشت. سرمربی استقلال به شرح حال تیمش پرداخت و گفت که ما دوم مهرماه با راه‌آهن بازی داریم و این در صورتی است که ۳ روز قبل از آن باید به مصاف نفت تهران برویم. مشکلی برای بازی دادن به بازیکنان نداریم اما بحث ما فشردگی مسابقات است که ممکن است به بازیکنان آسیب برساند.

وی همچنین اشاره‌ای هم به مسابقات لیگ دسته اول کرد و در مورد اینکه چرا امسال لیگ دسته اول ۲۰ تیمی برگزار می‌شود، سوالاتی از خبرنگاران پرسید. سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت که پروپیچ هنوز خانواده‌اش را به ایران نیاورده اما تصمیم داریم پس از بازی با راه‌آهن که دوباره لیگ تعطیل می‌شود به این بازیکن مرخصی دهیم تا به دیدار خانواده‌اش برود.

بحث صفحات مجازی از دیگر صحبت‌هایی بود که بین خبرنگاران و مظلومی رد و بدل شد و سرمربی استقلال گفت که صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و یکی از خبرنگاران به او گفت که با نام شما صفحه‌ای وجود دارد که وی اعلام کرد من هیچگونه فعالیتی در صفحات مجازی ندارم.

* برنامه تمرین آبی‌پوشان به این شکل است که فردا یک جلسه تمرین را پشت سر گذاشته و با توجه به سفر استقلال به تبریز در ساعت ۱۴:۴۰ روز دوشنبه، صبح همان روز تمرین خواهند کرد.

استقلال سه‌شنبه در چارچوب مسابقات لیگ برتر میهمان گسترش فولاد است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.