تمرین استقلال در حضور امیر نوری و پسر غلامحسین مظلومی

تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل لوکوموتیو ازبکستان به تساوی یک – یک رسید، تمرین ریکاوری خود را از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) در کمپ باشگاه برگزار کرد.

* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال از شاگردانش خواست همه تمرکز خود را برای دیدار برابر صبای قم بگذارند.

* پندار توفیقی، بهتاش فریبا و دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنانی که برابر لوکوموتیو به میدان رفته بودند، به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* مهدی رحمتی که طرفدار رئال مادرید است، به همراه فرزندانش در تمرین حضور یافت که هر دو فرزندش لباس رئال را برتن داشتند. ظاهراً رحمتی با این کار می‌خواسته به بازیکنانی که طرفدار بارسلونا هستند، کنایه بزند که شب گذشته تیم‌شان برابر یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

* امیر نوری، بازیکن طنز سینما و تلویزیون میهمان تمرین بود و مورد استقبال تماشاگران و عوامل تیم قرار گرفت. سیدمهدی رحمتی دقایقی با این بازیگر صحبت و خوش‌وبش کرد.

* نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال و کاوه رضایی در تمرین امروز حضور نداشتند. حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌ها با تأخیر خودش را به محل تمرین رسانده بود.

* فرشید اسماعیلی تحت نظر ماساژور تیم کارهای کششی انجام داد.

* فرزند غلامحسین پیروانی در محل تمرین حضور داشت.

* براساس تصمیم کادر فنی، بازیکنان اصلی فردا (پنجشنبه) راهی سونا و استخر می‌شوند و سایر بازیکنان باید تمرین تاکتیکی انجام دهند.

* هوادارانی که در محل تمرین حضور داشتند، به تشویق مربیان و بازیکنان پرداختند.

تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.