تمرین استقلال در روز نارحتی بازیکنان و کادر فنی

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی  برگزار شد .

نکته حائز اهمیت چهره مغموم بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم بود که این اتفاق به دلیل سومین توقف آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر رخ داد.

پرویز مظلومی نیز چهره ناراحتی داشت و بازیکنان هم پیرامون اتفاقات مسابقه روز گذشته صحبت می‌کردند.

*با توجه به برگزاری مراسم عزاداری و برگزاری تمرین در ساعت ۱۲ تنها دو تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر بودند و برنامه‌های آبی‌پوشان را نظاره کردند.

*آرش برهانی با تأخیر چند دقیقه‌ای به محل تمرین رسید. پرویز مظلومی پس از حضور برهانی مهاجم تیمش را فرا خواند و برای دقایقی با او گفت‌وگو کرد. سپس برهانی نزد فرزاد مجیدی رفت و با عضو کادر فنی تیمش نیز حدود ۳۰ دقیقه به صحبت پرداخت.

*سیدمهدی رحمتی در اواسط تمرین امروز استقلال نزد مظلومی رفت و با سرمربی تیمش به صحبت پرداخت. البته اکثر بازیکنان نیز امروز به دلیل عدم نتیجه‌گیری خوب در سه مسابقه گذشته با اعضای کادر فنی صحبت می‌کردند. سجاد شهباززاده دقایقی با مظلومی حرف زد و عمران‌زاده با مجید صالح گفت‌وگو کرد. روزبه چشمی نیز با نوازی به صحبت پرداخت و امید ابراهیمی با قربانعلی‌پور گفت‌وگو کرد. آرش برهانی هم در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی در پشت دروازه به صحبت پرداخت.

*امین حاج‌محمدی که طی چند روز گذشته با سرماخوردگی مواجه شده بود امروز کامل با تیم تمرین کرد.

*یکی از خبرنگاران ایرانی که با سایت فیفا همکاری می‌کند امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و قصد مصاحبه با پرویز مظلومی و آرش برهانی را داشت.

*منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل استقلال خوزستان حضور داشتند بعد از ۲۰ دقیقه ریکاوری زمین را ترک کرده و بازیکنان ذخیره زیر نظر نوازی و دین‌محمدی تمرین کردند. تعدادی از بازیکنان هم کار استقامتی و سرعتی را با قربانعلی‌پور مربی بدنساز آبی‌پوشان انجام دادند.

*طبق برنامه تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت دیدار مقابل سپاهان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهند و آبی پوشان در روز عاشورا به استراحت خواهند پرداخت. قرار است اعضای تیم استقلال ساعت ۶ صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک کرده و به احتمال فراوان آبی‌پوشان یک جلسه تمرین در اصفهان برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.