تمرین استقلال در روز نارحتی رحمتی

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک در قالب کار با وزنهبرگزار شد .

در تمرین امروز آبی‌پوشان ملی‌پوشان بزرگسال و امید غایب بودند و همچنین پورحیدری نیز حضور نداشت.

* سیدمهدی رحمتی که این روزها بعد از پایان تمرینات روی پای خود یخ‌درمانی انجام می‌دهد در سالن وزنه به همراه دکتر نوروزی حضور پیدا کرد و زیر نظر وی و مربی بدنساز آبی‌پوشان تمرین بدنسازی انجام داد. البته رحمتی امروز با حالتی ناراحت و چهره‌ای در هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و برای دقایقی با پرویز مظلومی و دکتر نوروزی گفت‌وگو کرد. ظاهرا یکی از رسانه‌ها خبری را منتشر کرده مبنی براینکه رحمتی تا نیم‌فصل مصدوم است و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند که همین موضوع باعث ناراحتی گلر استقلال شده بود.

وی در این باره به پرویز مظلومی توضیح داد و مدعی بود یخ گذاشتن روی پا یک امر عادی است و حتی بازیکنانی که مصدوم هم نیستند این کار را بعد از همه تمرینات انجام می‌دهند ولی متاسفانه بابت اینکه وی روی پایش یخ گذاشته است شایعه مصدومیت او منتشر شده است.

* پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و وقتی دید رحمتی چند دقیقه‌ای با دکتر نوروزی کار کرده مجوز حضور وی در کلینیک را صادر کرد و از دروازه‌بان تیمش خواست به کلینیک برود.

* بازیکنان تیم استقلال امروز حدود یک ساعت زیرنظر قربانعلی‌پور کار با وزنه انجام دادند و قرار است مجددا فردا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی کار با توپ را پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.