تمرین امروز استقلال زیر سایه بازی ستارگان

مظلومی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با توجه به برگزاری دیدار ستارگان ایران و جهان در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. این تمرین از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد ولی گرمای هوا و آفتاب روی بازیکنان اثر گذاشته بود به شکلی که مظلومی از بازیکنان می‌خواست هر ۱۵دقیقه به دست و صورت خود آب بزنند.

* قبل از شروع تمرین، چند هوادار از جنوب ایران به کمپ حجازی آمدند و با برخی از بازیکنان و مربیان عکس یادیگار گرفتند. این تعداد از هواداران وقتی به فرزاد مجیدی رسیدند از او سؤال کردند آیا فرهاد در بازی ستارگان بازی می‌کند یا خیر که مربی آبی‌پوشان برخلاف روز گذشته پاسخ داد برادرش تصمیم گرفته بازی کند و بهتر است بروند و بازی او را تماشا کنند.

* ریوالدو هافبک برزیلی تیم استقلال به همراه حیدری و ابراهیمی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، غایبان تمرین امروز بودند. ریوالدو از مسئولان استقلال درخواست جدایی کرده و قرار است فردا در محل باشگاه جلسه‌ای پیرامون این بازیکن تشکیل شود.

* مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده قبل از شروع تمرین امروز حدود ۵ دقیقه با پرویز مظلومی گفت‌وگو کردند.

* در ابتدای تمرین امروز، سرمربی استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود ۵ دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی سپس استقلالی‌ها را دراختیار قربانعلی‌پور قرار داد و از آنها خواست تا کار قدرتی و هوازی انجام دهند.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان، سیروس دین‌محمدی به دلیل سفر به اتریش و محمد نوازی به دلیل حضور در بازی ستارگان غایب بودند. نوازی هم امشب راهی اتریش می‌شود تا تیم منتخب ۹۸ را همراهی کند. مجید صالح نیز فعلاً تا قبل از بازی با نفت تهران در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نخواهد کرد.

* کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پیرامون بازی ستارگان و همچنین حرکت عجیب کاناوارو که با گزارشگر برنامه ۹۰ چالش لفظی پیدا کرده بود صحبت می‌کردند، استقلالی‌ها معتقد بودند حرکت مرد سابق سال فوتبال جهان کمی عجیب به نظر می‌رسید.

* برخلاف تمرینات دو سه روز گذشته بازیکنان استقلال پس از ۳۰ دقیقه کار با مربی بدنساز، امروز پا به توپ شدند و بعد از ۲۰ دقیقه کار ترکیبی در قالب دو گروه زیر نظر پرویز مظلومی فوتبال درون‌تیمی را انجام دادند. این مسابقه با تذکرات پرویز مظلومی به بازیکنان برگزار شد.

* در حاشیه این مسابقه درون‌تیمی، یعقوب کریمی دچار آسیب‌دیدگی شد ولی مشکل این بازیکن جدی نبود و به بازی ادامه داد.

* جاسم کرار که امروز به همراه فرزند خود به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود در حین گرم کردن، کفش‌های صورتی‌رنگ به پا داشت، ولی وقتی فوتبال درون‌تیمی شکل گرفت، کفش‌های خود را تغییر داد.

بازیکنان تیم استقلال فردا برای برپایی اردوی یک هفته‌ای راهی هتل آکادمی خواهند شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.