تمرین امروز استقلال ۹۳/۱۲/۱۷

تمرینات استقلال از ساعت ۱۶ امروز  در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی و میلاد نوری غایب بودند. فخرالدینی بازی با نفت تهران را از دست داده و میلاد نوری به دلیل حضور در کلینیک در محل تمرین تیمش حضور نداشت.

* ایمان عالمی و ستار همدانی دو مربی تیم استقلال هم در تمرین امروز حضور نداشتند.

* بهنام برزای و مجید حسینی دو ملی‌پوش امید استقلال نیز در تمرین حاضر نبودند و به اردوی تیم ملی امید اضافه شدند.

* هاشم بیک‌زاده که ظهر امروز سرانجام با افشارزاده دیدار وگفت‌وگو کرد پس از صحبت با مدیرعامل استقلال در محل تمرین شرکت کرد.

* خبر عزل سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال یکی از سوژه‌های اصلی تمرین امروز بود. بازیکنان وقتی این خبر را شیدند متعجب شده و تعدادی از آنها باورشان نمی‌شد که عضو هیأت مدیره آبی‌پوشان به دلیل اتفاقات اخیر برکنار شده باشد.

* در حین برگزاری تمرین امروز دیدار بارسلونا و درخشش لیونل مسی سوژه بازیکنان شده بود.تعدادی از بازیکنان استقلال شکست شب گذشته رئال مادرید در لالیگا را به رخ بازیکنان طرفدار این تیم می‌کشیدند و وقتی متوجه می‌شدند بارسلونا با ۵ گل از حریف خود پیش افتاده از این اتفاق خوشحال بودند. نکته جالب اینجا بود که هاشم بیک‌زاده که در جام جهانی موفق نشد مقابل مسی بازی کند از اطرافیان می‌پرسید مسی چند گل زده است. امیر قلعه‌نویی هم هنگامی که وارد زمین شد و دید همه در خصوص بارسلونا و رئال صحبت می‌کنند به آنها گفت عجب داستانی شده بازی‌های رئال و بارسلونا.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقاوسط را انجام دادند. بازیکنان اصلی استقلال که در مقابل نفت مسجدسلیمان فیکس بازی کرده بودند بعد از نیم ساعت در محل تمرین بازی تنیس فوتبال انجام داده و بقیه بازیکنان نیز در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند. نکته قابل توجه حضور مربی بدنساز استقلال در فوتبال درون تیمی بود.

* بعد از گذشت ۴۵ دقیقه از تمرین امروز آبی‌پوشان قلعه‌نویی راهی رختکن شد تا بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را تماشا کند.

* محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال نیز در تمرین امروز حاضر بود و به رختکن رفت و با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

* هنگامی که نفت تهران یک گل از گسترش فولاد دریافت کرد هواداران اندک تیم استقلال که در کمپ حاضر بودند به خوشحالی پرداختند.

* یعقوب کریمی مدافع چپ تیم استقلال بعد از ۲۰ دقیقه تمرین کمپ حجازی را ترک کرد. این بازیکن وقتی احساس درد و آسیب‌دیدگی کرد از کادر فنی خواست تا راهی کلینیک شود.

* قرار بود امروز بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در محل تمرین حاضر شود اما او اعلام کرده که فردا به کمپ حجازی می آید.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا مجدا در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد شد و استقلالیها خود را مهیای دیدار با نفت تهران خواهند کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.