توقف پتروشیمی بندر امام برابر چینی های تبریز

هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز با یک دیدار آغاز شد که در این رقابت تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز در ماهشهر به مصاف هم رفتند.

این مسابقه در حالی که با حساب ۵ بر ۳ به سود پتروشیمی بندرامام جریان داشت در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ مساوی به پایان رسید. در این دیدار شهرداری تبریز با ترکیب دورو فی و شو پن دو بازیکن چینی خود و ابراهیمی، طهماسبی و صمدآبادی و با هدایت شهرام سربخشیان به میدان رفت و در مقابل پتروشیمی بندرامام مدافع عنوان قهرمانی با چهره هایی چون اخلاق پسند، فرقدانی، لطف الله نسبی، احمدی فر و روئین تن در ترکیب خود داشت که مربیگری این تیم را پیمان حسنی بر عهده داشت.

در این مسابقه حساس محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان اسبق تیم ملی چهره برتر میدان بود. او موفق شد در این دیدار ۳ پیروزی برای پتروشیمی به دست آورد تا سهم بسزایی در تساوی تیمش ایفا کند. اخلاق پسند در این مسابقه با به کارگیری توان و تجربه خود دورو فی بازیکن چینی تیم شهرداری را نیز شکست داد. در تیم شهرداری نیز عیسی طهماسبی با دو برد انفرادی بهترین بازیکن تیمش بود تا از شکست تیمش جلوگیری کند. شهرداری تبریز در بازی نخست خود مقابل یاران نوشاد در دانشگاه آزاد مساوی شده بوده بود.

در ادامه دیدارهای هفته دوم، روز یکشنبه ساعت ۱۵ تیم های آینده سازان و خلیج پژم در بندرعباس به میدان می روند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی میزبان نفت آبادان خواهد بود. بعد از انجام دیدار پتروشیمی و شهرداری در جدول رده بندی، پتروشیمی بندرامام با ۴ امتیاز صدرنشین است. خلیج پژم بندرعباس با ۳ امتیاز و شهرداری تبریز با ۲ امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند، دانشگاه آزاد با یک امتیاز، نفت آبادان و آینده سازان بدون امتیاز در رتبه های بعدی جای دارند.

نتیجه کامل مسابقه به شرح زیر است:

شهرداری تبریز ۵ – پتروشیمی بندرامام ۵

دونفره: صمدآبادی و ابراهیمی یک – اخلاق پسند و احمدی فر ۳

انفرادی: دورو فی ۳ – میدیا لطف الله نسبی صفر

انفرادی: سامان ابراهیمی صفر – محمدرضا اخلاق پسند ۳

انفرادی: شو پن ۳ – محمدعلی روئین تن صفر

انفرادی: عیسی طهماسبی ۳ – محمد فرقدانی ۲

انفرادی : محمد صمدآبادی صفر – عارف احمدی فر ۳

انفرادی: دورو فی ۲ – محمدرضا اخلاق پسند ۳

انفرادی: سامان ابراهیمی صفر – میدیا لطف الله نسبی ۳

انفرادی: شو پن ۳ – محمد فرقدانی ۲

انفرادی: عیسی طهماسبی ۳ – محمدعلی روئین تن یک

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.