تکلیف نبرد بزرگان باشگاهی غرب آسیا چه می شود ؟

آختصاصی آبی پوشان – تا لحظه درج این مطلب تکلیف ۷ تیم از ۸ تیم راه یافته به دور بعدی ACL2018 مشخص شده است و از بین تیمهای ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان هم یک تیم بالا خواهد آمد.

تیمهای صعود کرده هم حریفان خود را شناخته اند (به جز استقلال و احتمال خیلی کم هم پرسپولیس ) و با وجود اینکه پیشبینی در فوتبال کاری غیر ممکن است و همیشه آن چیزی که انتظار می رود اتفاق نمی افتد ولی با این وجود می توان حدس هایی در مورد بازیهای دور بعد داشت .

با بررسی بازیهای تیمهای باشگاهی غرب آسیا میتوان با صراحت گفت که ۴ تیم استقلال ایران – الاهلی عربستان -العین امارات و الدحیل قطر ۴ تیم با ثبات و قدرتمند این منطقه هستند که تا به اینجای کار بدون شکست هستند .

از بین این ۴ تیم قدرتمند العین امارات و الدحیل قطر باهم مسابقه خواهند داد و یکی از این دو تیم حذف خواهد شد و پیشبینی اینکه کدامیک از این دو تیم حذف شود کار بسیار سختیست .

پرسپولیس به احتمال بالا با الجزیره امارات بازی خواهد کرد . الجزیره ای که در لیگ امارات هفتم شد و تیم چندان قدرتمندی نیست و پیش بینی می شود پرسپولیس برای برد در برابر این حریف کار دشواری پیش رو نداشته باشد .

الاهلی عربستان  هم با السد قطر دیدار می کند و به نظر می رسد قدرت تیم عربستانی بسیار بیشتر است و می تواند این حریف قطری را از پیش رو بردارد .

در نهایت استقلال به مصاف یکی از دو تیم ذوب آهن و یا لوکوموتیو خواهد رفت و با توجه به قدرت فعلی استقلال و همچنین با توجه به این مورد که بازی رفت استقلال میهمان و در بازی برگشت میزبان خواهد بود می توان گفت استقلال می تواند از این مرحله نیز عبور کند .

همانطور که ابتدا اعلام شد بازی فوتبال قابل پیشبینی نیست ولی اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد می توان ۴ تیم پایانی غرب آسیا را استقلال و پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان و یکی از دو تیم الدحیل یا العین اسم برد و بعد از این مرحله خواهد بود که تیمها با قرعه کشی حریف خود را می شناسند و هر دو بازی پیش رو بسیار حساس و سخت خواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.