تیم ملی فوتسال ایران , عراق را گلباران کرد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی ۱۳ بر ۲ مقابل عراق، با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد جام ملت های آسیا صعود کرد.

در آغاز بازی های سوم از مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا – ۲۰۱۶ تاشکند، تیم ملی ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ازبکستان به مصاف تیم ملی عراق رفت. این دو تیم پیش از آغاز این بازی با کسب دو پیروزی مقابل دو تیم دیگر گروه یعنی اردن و چین صعود خود به مرحله بعدی را نهایی کرده بودند و برنده این دیدار به عنوان تیم نخست گروه در مرحله بعد حاضر می شد.

ملی پوشان ایران که در بازی های قبل هم گل های فراوانی رابه ثمر رسانده بودند، این بازی را هم برتری ۱۳ بر ۲ پایان رساندند. ملی پوشان ایران در نیمه نخست ۱۰ گل و در نیمه دوم ۳ گل به ثمر رساندند. گل های ایران در این بازی را حسین طیبی (چهار بار)،مهدی جاوید (سه بار)، محمد طاهری (دو بار)، اصغر حسن زاده (۲بار)، حمید احمدی و فرهاد توکلی وارد دروازه عراقی ها کردند.

در بازی دیگر این گروه نیز چین و اردن، دو تیم حذف شده از مسابقات رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود چین خاتمه یافت.

با این نتایج ایران ۹ امتیازی شد و تیم های عراق با ۶، چین با ۳ و اردن بدون امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند. فوتسالیست های ایران در مرحله بعد با تیم دوم گروه A دیدار می کنند و عراق هم به عنوان تیم دوم گروه B به مصاف ازبکستان تیم اول گروه A می رود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.