جابر انصاری : منصور پورحیدری در این دو سال من را خیلی راهنمایی کرد

جابر انصاری مهاجم استقلال که با تازگی از بند مصدومیت رها شده است درباره پیروزی آبی پوشان در دربی ۸۴ اظهار داشت:استقلال در این بازی مستحق پیروزی بود.پرسپولیس اصلا فکر نمی کرد این استقلال را مقابل خودش ببیند.هر چند بزرگان فوتبال می گویند خوشحالی پیروزی فقط برای شب همان بازی است و دیگر باید به بازی بعد فکر کنیم.

وی ادامه داد:پرسپولیس همین حالا صدرنشین لیگ است.استقلال با توجه به اینکه اول فصل تغییرات زیادی داشت به زمان نیاز داشت تا به هماهنگی کامل برسد.در نیم فصل تیم شرایط بهتری پیدا کرد.از فرصت ها در دربی خوب استفاده کردیم.من شخصا معتقدم مهدی رحمتی دیروز،روز درخشانی را پشت سرگذاشت و از ارکان پیروزی ما بود.

مهاجم استقلال درباره عدم حضورش در میدان گفت:دربی بزرگ ترین بازی لیگ است.نظر کادر فنی بود من در این مسابقه به میدان نروم.خوشبختانه در این بازی نفرات خوبی داشتیم که عالی کار کردند.جوان های ما محشر بودند.

وی درباره عکسی که پیش از بازی همراه داشت و تصویر زنده یاد منصور پورحیدری را در دست گرفته بود بیان داشت:منصور پورحیدری برای من همیشه یک فرد دوست داشتنی باقی خواهد ماند.او در همین دو سال من را خیلی راهنمایی کرد.دیروز منصور خان کنار ما بود و خوشحالم که این پیروزی را به روحش تقدیم کردیم.

مهاجم استقلال درباره اتفاقات پایان بازی و حواشی رخ داده در این باره گفت:در دربی همیشه حساسیت زیادی وجود دارد.دو کاپیتان روی تیم هایشان حساس بودند.به نظرم بین دو دوست یک سوتفاهم به وجود آمد که حل می شود.ما به دنبال جبران بودیم که خوشبختانه موفق شدیم.

وی درباره خالی بودن جایگاه استقلالی ها خاطرنشان کرد:به نظرم مسولان سازمان لیگ باید هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند.به هواداران استقلال قول می دهم تا آخر فصل دیگر مفت امتیاز از دست نمی دهیم و از آنها می خواهم در مسابقات حساس باقیمانده کنار تیم باشند.

انصاری درباره حضور مجید حسینی درون دروازه اظهار داشت:نمردیم و دروازه بانی حسینی را دیدیم(با خنده).او نشان داد برای دروازه بانی انگیزه بالایی دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.