جنگ استقلال با گرما و نفت پرمهره و کمیته انضباطی

اختصاصی آبی پوشان -استقلال کار بسیار دشواری در بازی اول پیش رو دارد و به نظر می رسد برنامه های زیادی چیده شده است تا استقلال حضور قدرتمندی در آغاز لیگ نداشته باشد و چه بسا با یک نتیجه ضعیف استقلال در بدو لیگ دچار حاشیه شود .

استقلال در بازی اول در گرمترین شهر لیگ برتری به مصاف نفت آبادان می رود . گرمای هوا از یک سو و هواداران پر شور آبادانی از سوی دیگر کار را برای استقلال سخت می کند . شاید آبادان تنها شهری در ایران باشد که استقلال در آن شهر هوادار ندارد و حتی یک پرچم آبی هم در آن دیده نمی شود .

از مشکلات هوای گرم و تماشاگران که بگذریم به خود نفت میرسیم که امسال تیم خوبی بسته است و مهره های خوبی را جذب کرده است و به خصوص خط هافبک بسیار قوی در اختیار دارد .

اینها تنها دردسر های استقلال نیست و از یک سو مصدومیت بازیکنانی نظیر پادوانی , فرشید اسماعیلی , فرشید باقری و عدم آمادگی صد درصد جباری و جپاروف و همچنین محرومیت به نا حق و غیر قانونی امید نورافکن و مجید حسینی و مهدی قائدی دست کادر فنی را برای این دیدار کاملا خالی کرده است .

از سوی دیگر تا این لحظه ITC جباری و منتظری صادر نشده است و این بازیکنان هم نمیتوانند بازی کنند . با این وجود دست کادر فنی به خصوص در فاز دفاعی وهافبک دفاعی برای این بازی خیلی خالی است و مسلما بازی در آبادان در همین اولین بازی جزو سخت ترین بازیهای استقلال خواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.