جواب مصاحبه بختیار رحمانی

بختیار رحمانی برای ما قابل احترام است . بختیار از کودکی استقلالی بوده و در اول فصل بدون هیچ بازار گرمی به استقلال آمد و در تیم محبوبش بازی کرد .

ما کاری به وضعیت فنی بختیار نداریم که چرا در استقلال جواب نداد و آنطور که باید در استقلال موثر نبود زیرا معتقدیم برای ضعف فنی موارد زیادی را میتوان مدنظر قرارداد که شاید عوامل دیگری جزخود بختیار هم موثر باشد ولی به رفتارهای اخیر او انتقادهای بسیاری داریم .

به صحبت های اخیر بختیار تک به تک و بند به بند پاسخ می دهیم :

در مورد لیست فروش :

لیست فروش استقلال از همان روز اول بعد از پایان نیم فصل مشخص بود و خود ما هم منتشر کردیم که نفراتی چون حاج محمدی و باقری و مجیدی و افشین در لیست فروش قراردارند . حال اینکه چرا اعلام رسمی نشد :

در ابتدای فصل که نام برخی بازیکنان به عنوان مازاد اعلام شد انتقادها شدت گرفت که با آبروی این افراد بازی شد و شان آنها زیر سوال رفت و حال در نیم فصل دوم این لیست به صورت رسمی اعلام عمومی نشد تا حیثیت این بازیکنان حفظ شود و در نهایت اعلام شود این بازیکنان با توافق به تیم دیگری رفتند و در این بین به خود این بازیکنان اعلام شد که به قکر تیم برای خود باشند .

چرا به بازیکنان جدا شده رضایت نامه داده نمی شود ؟

این حق طبیعی باشگاه است که از بازیکنان موجود خود بهترین استفاده را ببرد و در قبال آنها از دیگر تیمها بازیکن بگیرد و یا پول خوب برای رضایت نامه. اتفاقا یکی از انتقادهای ما به مدیریت استقلال بر سر رضایت نامه راحت دادن به آرش افشین بود . همانطور که دیگر تیمها بازیکنان خود را به ما ندادن و هیچ تیمی به رایگان بازیکنان خود را در اختیار دیگر تیمها نمی گذارد ما هم نباید این کار را بدون در نظر گرفتن منافع باشگاه انجام دهیم .

بختیار در لیست فروش بود یا نه ؟

بختیار می گوید از اول کسی به صراحت نگفت در لیست فروش نیستی و در برابر هجمه ها کسی دفاع نکرد .

آقای بختیار عزیز اولا رسم بر اینکه لیست فروش اعلام میشه نه لیست ماندگاری که اسم شما در لیست فروش نبود و برخلاف گفته شما این مورد هم علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری اعلام کرد و هم نصرالاه عبدالهی در مصاحبه ای گفت و هم آقای افتخاریهم اعلام کردند که بختیار در لیست فروش نیست (اثبات همه موارد موجود است )

اینکه به هر خبر دروغی هر روز واکنش نشان داده شود کار غیر منطقی است . این سایتها و روزنامه های معلوم الحال هر روز مطلبی مینویسند و کادر فنی و مدیریت ملزم نیست هر روز به همه دروغ پراکنی ها واکنش نشان دهد .

احترام به بختیار :

شما در طول نیم فصل حضور در استقلال همه جوره مورد احترام بودید . از شماره ۷ خاص استقلالیها که به شما داده شد تا حضور ثابت در ۹۰ درصد بازیها و همچنین هوادارانی که به خاطر بازیهای نه چندان با کیفیت هیچ واکنشی به شما نداشتند .

۵۰۰ میلیون زهر مار:

۵۰۰ میلیون پول کمی نیست که با عنوان زهر مار از آن نام ببرید . محض اطلاع من هوادار و من خبرنگار آبی از صبح تا شب وقتمونو صرف استقلال میکنیم و با کمترین و یا شاید در آمدی نزدیک صفر از این کار .

توافق با فولاد :

آقای بختیار مرد باش بگو که یک روز قبل از بازی استقلال و سپاهان رفتی اهواز و با فولاد هم توافق کردی و پیج رسمی فولاد هم این توافق رسما اعلام کرد . همه میدانند که شما با فولاد توافق کردی و لطفا همانطور که با احترام آمدی با احترام و بدون حاشیه برو .

در آخر چه بختیار در استقلال بماند چه نماند برای ما قابل احترام هست ولی لازم میدانستیم برای باز شدن ذهن هواداران این توضیحات را بدهیم .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “جواب مصاحبه بختیار رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.