حمایت های بیجا/ اشتباه های محض

🔹برای هواداران این حمایت های تکراری مسئولان شده مثل سوهانی روی اعصاب. انگار قرار است تا زمانی که به بن بست برسیم از اشخاص و انتخاب های افراد حمایت شود آنگاه متوجه شویم که این حمایت ها بهانه های بی مسئولیتی افراد است..
🔹همیشه از حمایت های به جا استقبال کرده ایم و هیچگاه نخواسته ایم که هوادار باد باشیم و باد به هر سویی وزید ما هم به آن سو حرکت کنیم، اما گاه گداری این حمایت های نا به جا و بی مورد می شود اسباب ضعف های فراوان تیم.
🔹هر چند که هیچ مسئولی هم نمی خواهد که انتخاب ها و دستورهایی که داده را زیرسؤال ببرد، اما باید قبول کرد که برخی موارد اشتباه بوده آن هم اشتباه محض.
🔹حالا هم نمی دانیم آقای فتحی چطور از خارجی های تیم از جمله الحاجی گرو حمایت می کند و او را یک مهاجم کلاسیک و گلزن می نامد؟
🔹در صورتی که همه می دانیم یک مهاجم اگر گلزن باشد در همان دقایق اول حضورش در زمین عیار واقعی اش را مشخص می کند..
🔹حال اگر آقایان بهانه های مختلف می آورند که چون بازیساز و هافبک پاسوری نداریم که به گرو پاس بدهد تا او گلزنی اش را شروع کند، بحث دیگری است که نشان می دهد انتخاب ها و گزینش ها بسیار اشتباه بوده است.
🔹در هر حال نمی دانیم این آقایان تا کی می خواهند هواداران و اذهان عمومی را با حرفهایش و بهانه هایی که می آورند بیش از این معطل کنند و قرار است زمانی که دیگر کار از کار گذشت به انتخاب ها و حمایت های بیجایشان پی ببرند؟

✍️محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.