خرمگاه : هر بازی برای ما فینال است

محمد خرمگاه مربی استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی فردا بازی با تیمی بسیار خوب است که از نظر نوع، فوتبال یکی از معدود تیمهایی است که بازی خوبی می کند.گسترش کادر فنی توانمندی دارد و همین مساله بازی خیلی سختی را برای ما رقم می زند. امیدوارم با توجه به شرایط زمین ورزشگاه بنیان دیزل بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: گسترش از نظر فنی بسیار قابل احترام و سرسخت است. اگر بخواهیم در کورس باشیم باید برنده مسابقه شویم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: منصوریان سرمربی تیم است و خلا او در تیم احساس می شود. هر تیمی برای ما قابل احترام است. اما از تیمی نمی ترسیم. ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و می خواهیم هواداران خود را شاد کنیم. تعریفا و تمجیدی که از گسترش کردم به خاطر ترس نیست بلکه حقیقت را درباره این تیم گفتم.

وی درباره غایبان بازی فردا گفت: امید نورافکن فعلا با ما نیست و تکلیفش به زودی مشخص می شود. وریا هم قبل از بازی تیم ملی هم با ما نبود اما برای تیم ملی بازی کرد و باز هم بدنش مصدوم شد. طبق گفته های پزشکان تیم ملی او از بازی بعد می تواند برای تیم بازی کند. کاوه را هم نداریم.

خرمگاه درباره این که برنامه تیم برای ادامه فصل چیست،بیان داشت: هر بازی برای ما فینال است و سعی می کنیم از هر بازی سربلند بیرون بیاییم. تلاشمان این است که بهترین شرایط را در جدول به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما فکر موفقیت در این فصل را نمی کردیم بلکه مطمئن بودیم و به کار خودمان ایمان داشتیم. از هواداران مان که در این مدت صبر و حوصله به خرج دادند برای هزارمین بار تشکر می کنم.

خرمگاه درباره نقش هواداران در بازیهای داخلی و خارج از خانه این تیم بیان داشت: فوتبال بدون هوادار مرده است. تماشاگر روح فوتبال و ورزش است و نمی توان از آن غافل ماند. از من مربی تا بازیکن در حضور هواداران انگیزه بیشتری پیدا می کنند و بهتر بازی می کنند.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “خرمگاه : هر بازی برای ما فینال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.