خطیر: استقلال هیچ وقت به مدعیان مجازی فروخته نمی شود/هواداران استقلال به هوش باشند

دکتر علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال، اعلام کرد رسانه ها و هواداران استقلال هوشیار باشند ادعای افرادی که در فضای مجازی خود را خریدار این باشگاه عنوان می کند بی اساس است.

معاون باشگاه استقلال  در خصوص ادعای برخی افراد برای خرید باشگاه استقلال اظهار داشت: طرفداران واقعی استقلال هیچ وقت به دنبال مطرح نمودن خود در رسانه ها نیستند و در عمل به باشگاه محبوب خود کمک خواهند کرد. متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد معلوم الحال با ادعای دروغین در فضای مجازی مدعی کمک و توانایی خرید استقلال هستند که هدف این افراد بیشتر مطرح کردن خود و مشهور شدن و رسیدن به منافع شخصی شان است تا کمک به استقلال.

خطیر در ادامه گفت: هواداران استقلال به هوش باشند عده ای به دنبال مقاصد شخصی خود هستند نه کمک به استقلال یا خرید این باشگاه و چه بسا اقدامات آن ها به استقلال ضرر هم رسانده است. از رسانه ها و جراید محترم هم خواهشمندیم تا تریبون در اختیار این افراد در جهت پیشبرد منافع شخصی و مطرح شدن قرار ندهند. باشگاه استقلال قطعا پیگیری های لازم و قانونی را در این خصوص دنبال خواهد کرد تا با افرادی که جهت منافع شخصی خود به دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند، برخورد شود.

وی در خصوص تقویت استقلال در نیم فصل گفت: قطعا هدف ما تقویت بیشتر استقلال است تا با قدرت بیشتر در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

خطیر در پایان در خصوص مذاکره و توافق استقلال با یکی، دو بازیکن اعلام کرد: تا زمانی که به توافق نهایی نرسیدیم هیچ بحثی در این زمینه نمی توان داشت و قطعا باشگاه استقلال پس از توافق نهایی با نفرات مد نظر خود نام آن ها را اعلام می کند. تمام هدف ما خوشحالی هواداران  و کمک به استقلال است و امیدواریم بتوانیم فصل را با قدرت زیاد دنبال کنیم.

منبع :فوتبالی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.