خود خود واقعی مان را نشان دادیم

‍‍ ‍‍ #اختصاصی_کانال_و_سایت_آبی_پوشان

🖌به قلم: محمود فخرالحاج

📝 خود خود واقعی مان را نشان دادیم

یک بازی بی نقص و پرگل، شاهکار شفر و شاگردانش در همین هفته های اول لیگ است.. هر چقدر از دو تساوی گذشته در هفته های اول و دوم لیگ ناراحت بودیم و غصه خوردیم، در این هفته از بازی زیبا و بی نقص و شاداب و پرگل بچه های استقلال به وجد آمدیم، آن هم برابر تیمی که برای همیشه تراکتور است و در این فصل با جذب شجاعی و دژاگه قدرت تیمی شان را افزایش داده است اما به وضوح دیدیم که در این بازی نه شجاعی و نه دژاگه هیچ کدام حتی نتوانستند که فرصتی ایجاد کنند چه برسد به اینکه خطرناک باشند یا گلزنی کنند..
تازه بردهایمان را شروع کردیم، تازه می خواهیم از هفته سوم ترسناک شویم طوری که هیچ حریفی جرأت و طاقت رویارویی برابر بروبچه های استقلال و شفر را نداشته باشد. از هفته سوم خود خود واقعی مان را نشان دادیم و انتظار داریم همین طور هفته به هفته کامل تر شویم درست مثل نیم فصل دوم فصل گذشته و حتی بهتر و بالاتر از آن.
خوشحالیم از این برد اما قانع نشدیم و راضی نیستیم، بیشتر از اینها باید ببریم، و بالاتر از این جایگاه باید بایستیم، قبول داریم اول راه هستیم و قبول داریم که تیم نسبتا ناشناخته ای داریم که به تازگی دور هم جمع شده اند اما هیچ یک از این دلایل یا بهانه ها برای فرصت دادن و صبر کردن راضی مان نمی کند.
همچنان برد می خواهیم، آنقدر برد می خواهیم تا به هدف برسیم، صعود به صدر جدول در لیگ، رسیدن به فینال جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و در نتیجه کسب جام های قهرمانی.
خیالمان از تجربه با شفر بودن راحت است، هر چند می خواهیم بیشتر از این خودش را ثابت کند، بیشتر از این برتری ها و تفکر به برتری بودنش را به ما نشان دهد، تا بتواند خود خود واقعی مان (استقلال واقعی) را نشان مان دهد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.