دربی ۸۶ مال آبی ها بود و بس

📝 یادداشت هواداری؛
🖌اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

استرس و اضطراب در چهره هر دو تیم به وضوح پیدا بود .. این دربی با تمام دربی های قبلی متفاوت بود.. انگاری هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند.. هر دو تیم اول ترس از گل خوردن داشتند بعد تلاش برای گل زدن.. موقعیت های دو تیم کمتر از انگشتان یک دست بود.. اما این استقلال بود که تک موقعیت های به دست آمده اش نهایت استفاده را برد.. این دربی به چند لحاظ برای هر دو تیم بسیار اهمیت داشت.. قرمزها می خواستند در این بازی جشن قهرمانی بگیرند و استقلالی ها می خواستند از یک طرف انتقام شکست دربی رفت را بگیرند و سپس حقانیت خودشان را ثابت کنند و در جنگ کری ها قهرمانی قرمزها را به تاخیر بیندازند که اتفاقا موفق شدند..
نیمه دوم جانمان به لب رسید و هر لحظه در این فکر بودیم که روی یک اتفاق بازی به تساوی کشیده شود.. هر لحظه به این فکر می کردیم که نکند باز روی یک بی دقتی و یک اشتباه دوباره برد با یک گل را با تساوی تغییر بدهیم..
اما دفاع منطقی و به دور از ضد فوتبال و همچنین استفاده از تک ضد حمله هایی که گاهی خطرناک بودند و استفاده از فکر و مغز مدبر شفر آلمانی، همه و همه کاری کرد تا استقلال دوباره طعم شیرین برد دربی را پس از یک فصل بچشد..
💙تبریک به همه هواداران💙

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.