درد و دلی با آقای روحانی

اختصاصی آبی پوشان – آقای روحانی از اینکه در یک انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران دوباره به عنوان ریاست جمهوری دست یافتید به شما تبریک می گوییم .

۲۳/۵ میلیون نفر به شما دوباره اعتماد کردند و اکنون نوبت شماست که جواب اعتمادها را بدهید . ما نه تخصصی در بخش های دیگر داریم و نه میخواهیم در مورد مسائل دیگر با شما صحبت کنیم چون به اندازه کافی در هر زمینه ای کارشناس و منتقد وجود دارد و ما تنها در حوزه تخصصی خودمان ورزش و به خصوص فوتبال و به صورت ویژه در مورد استقلال با شما صحبت داریم .

از این میلیونها رایی که به نام شما در صندوق ها ریخته شد , رای های زیادی برای استقلالیهای متعصب است که استقلال برایشان اولویت اول و آخر است . آقای روحانی دعوت بزرگان و بازیکنان و پیشکسوتان محبوب استقلال برای رای دادن به جنابعالی تعداد قابل ملاحظه ای رای برای شما به ارمغان آورد و اکنون نوبت شماست که به این اعتمادها پاسخ بدهید و دغدغه های آنها را نیز بشنوید .

رئیس جمهور منتخب مردم , وزیر سابق شما آقای گودرزی که به صراحت میگوییم بی سوادترین و بی کفایت ترین وزیر بعد از انقلاب بوده ضررها و لطمات زیادی بر پیکره استقلال بزرگ زد که حالا حالا این ضررها قابل جبران نیست و البته از شما تشکر می کنیم که خود به بی لیاقتی وزیر پی بردید و البته صدای اعتراض ها را شنیدید و وزیر را عوض کردید و با عوض شدن وزیر خیلی از معادلات عوض شد و وضعیت استقلال هم بهتر شد که مهمترین موارد می توان به ساکت کردن افرادی که از درون بر پیکره استقلال ضربه میزدند اشاره کرد و یا پرداخت بخش عمده ای از طلب های بازیکنان خارجی اشاره کرد و آرامشی که درون تیم ایجاد شد و روند نتیجه گیری بهتر تیم آغاز شد .

در دوره جدید انتظارهای بالاتری از شما داریم و می خواهیم به دغدغه های ما بیشتر اهمیت بدهید و بدانید که در این کمبود تفریح و دلخوشی در جامعه ما برای جوانان این فوتبال کم خرج ترین راه پر کردن اوقات فراغت جوانان و بی خظر ترین تفریح برای این جوانان است .

در آخر سخن را کوتاه می کنیم :

استقلال ما را در یابید همانطور که همین استقلالیها شما را پای صندوق های رای دریافتند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.