درود بر شهامت نصرالله عبداللهی

نصرالله عبداللهی یا عمو نصی خودمونو شاید هوادارانی که سن و سال کمتری دارند به خوبی نشناسند ولی قدیمی تر ها به خوبی می دانند که عمو نصی یکی از افرادی است که خدمات زیادی به استقلال کرده و یکی از مردان متعصب باشگاه است .

بعد از فوت منصور خان چشم امید خیلی از ماها به عمو نصی است که در تیم بزرگی کند . او اکنون به عنوان سرپرست در تیم مشغول به کار است .

اما در بازی با صبای قم اتفاق زشت و آزار دهنده ای رخ داد و امین حاج محمدی از روی نیمکت استقلال اخراج شد و اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد که باعث ناراحتی این بازیکن خوش اخلاق و هواداران استقلال شد .

حالا نصرالله عبداللهی اشتباه رخ داده را به گردن می گیرد و در این باره اذعان میکند که من به دلیل تدارک مراسم قبل بازی برای منصور خان حواسم پرت شده و نام حاج محمدی را در لیست ننوشته بودم و در رسانه های عمومی هم از این بازیکن جوان عذر خواهی می کند .

اینکه اشتباه از سوی هر کسی ممکن است رخ دهد چیز طبیعی است ولی اینکه کسی اشتباهش را قبول کند و از کوچکتر از خودش عذر خواهی کند در بین ما ایرانیها کمتر اتفاق می افتد و این عذرخواهی و قبول اشتباه عمو نصی منش او و روح بزرگ این مرد استقلالی را نشان میدهد . درودی میفرستیم به شهامت و بزرگ منشی عمو نصی خودمان .

نصرالله-عبداللهی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.