در فصل نقل و انتقالات عاقلانه عمل کنیم

اختصاصی آبی پوشان – لیگ برتر ایران به پایان رسیده و از هم اکنون و قبل از شروع فصل نقل و انتقالات هواداران به تکاپو افتاده اند و اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی داغ داغ شده است .

در فصل نقل و انتقالات همانگونه که انتظار داریم کادر فنی و مدیریتی هوشمندانه عمل کند ما خودمان نیز در هرجایگاهی هستیم باید هوشمندانه عمل کنیم .

من و شمای ادمین رسانه های اجتماعی و مدیران سایت های آبی و آبی نویسان باید در حفظ آرامش نقل و انتقالاتی و کمک به مذاکرات بی هیاهو به باشگاه کمک کنیم .

بله من و شما و همه میدانیم که شایعات نقل و انتقالاتی هم هیجان انگیزه و هم میتونه بازدید و کاربر خوبی به سمت رسانه های ما روانه کند ولی هدف اصلی ما و شما حمایت از تیم محبوبمان و حفظ آرامش این تیم است و باید از کارهایی که به زیان باشگاه است خودداری کنیم .

من و شمای آبی نویس و ادمین رسانه ها اگر موردی هم میدانیم و به برکت سالها حضور در کنار تیم و افراد داخل باشگاه و روابطی که هست مواردی را هم خبر دار شدیم باید به دور از هیاهو اجازه بدهیم باشگاه به مذاکرات خود ادامه بدهد .

من و شمای هوادار هم باید بدانیم که دنبال اخبار حاشیه ای نباشیم و این نوع اخبار و گمانه زنی ها برایمان جذابیتی نداشته باشد .

من و شما باید بدانیم بسیاری از این لیست ها ساخته ذهن نویسنده مطلبه و اینکه برخی از بازیکنان دنبال بازارگرمی و بالا بردن قیمت خودشان با اسم استقلال هستند .

من و شما همه باید در نقل و انتقالات آگاهانه عمل کنیم و همینجا به همه شما قول میدهم از نقل و انتقالات راضی خواهید بود و خبرهای خوشی خواهید شنید ولی به موقعش …

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.