دفاع مدیر سایت حجازی از قلعه نوعی

بعد از صحبتهای سید مهدی رحمتی علیه امیر قلعه نوعی و اینکه گریه برای ناصر حجازی باعث کنار گذاشته شدن او از استقلال شده است ابتدا فتح الاه زاده بود که با جبهه گرفتن در مقابل رحمتی حرفهای او را بی اساس دانست و اعلام کرد آقای رحمتی ناصر حجازی فقط برای شما نبود . اما صحبتهای تند تر و واکنش شدیدتر را امیر رفیعی مسوول سابق سایت ناصرحجازی و نزدیکترین فرد به خانواده مرحوم حجازی بیان کردکه در زیر صحبتهای رفیعی را باهم مرور میکنیم:

من در زمانی که مدیر مسئول سایت شخصی و رسمی ناصر حجازی بودم , افکار و عقاید خودم را داشتم و اهالی فوتبال از مواضع سایت در زمان مدیریت من آگاه هستند و این در حالی بود که در مجموعه استقلال فعالیت می کردم . امروز که فتح اله زاده دیگر در استقلال نیست , اگر امیر قلعه نویی فردی کینه ای و انتقام جو بر حسب صحبتهای رحمتی بود و علاقه به حجازی را جرم می دانست , بی تردید از افشارزاده که شناخت چندانی از من نداشت , درخواست میکرد تا من که دوست و مدیر سایت حجازی بودم و حتی فیلم ایشان را ساخته ام , دیگر دراستقلال نباشم اما این اتفاق نیفتاد تا امروز در باشگاه فعالیت کنم .ضمن آنکه در دیدار کوتاهی که چندی قبل بطور اتفاقی در باشگاه میان ما بوجود آمد , نهایت احترام برقرار بود و ایشان حتی کلامی از مواضع سایت ناصر حجازی صحبت نکردند .

رفیعی که نماینده افشارزاده در حرفه ای سازی باشگاه استقلال است , در ادامه توضیح داد : برایم نه بعنوان یک مسوول در استقلال که بعنوان یک هوادار و دوستدار ناصر حجازی در ارتباط با رحمتی جای سوال است چرا ایشان که مدعی است اینچنین ناصر حجازی را دوست دارد , سال ۸۶ بخاطر پیشنهاد بهتر مس کرمان, حجازی را رها کرد تا فرصت شاگردی ایشان را از دست بدهد ؟ چرا رحمتی پس از فینال جام حذفی که پیراهن حجازی را با بازتولید من , بر تن کرد , دیگر نام ناصر حجازی را حتی در جشن قهرمانی لیگ ۹۱-۹۲ بر زبان نیاورد تا زمانی که بحث تیم ملی و جدایی وی از استقلال مطرح شد ؟ رحمتی که اینچنین به حجازی علاقه مند است , چرا سال گذشته به مراسم رسمی افتتاح سایت حجازی که دعوت بود , نیامد , مراسمی که مدیرعامل وقت و آندرانیک تیموریان نیز حضور داشتند مگر آندویی که هم در مراسم حضور یافت و هم بعد تر بخاطر تولد حجازی بر مزارش حاضر شد , مورد بازخواست قرار گرفت؟ مگر نه اینکه آندو در استقلال حضور داشت و امسال نیز باشگاه برای حفظ وی نهایت تلاش خود را دارد .

رفیعی در خاتمه گفت : اگر فردی ناصر حجازی را دوست دارد , پوشیدن پیراهن وی هنر نیست , عمل کردن به عقاید ایشان که صداقت و پایبندی به حرف و تعهد است , اهمیت دارد . به امید روزی که همچون پیراهن استقلال , دلهایمان نیز آبی باشد و بجای ایجاد کینه , نفاق و … به نام بزرگ استقلال فکر کنیم تا در سایه اتحاد و یکدلی و احترام به عقاید یکدیگر که امروز در استقلال شاهد آن هستیم , دل هواداران شاد باشد .

تلگرام استقلال

7 دیدگاه برای “دفاع مدیر سایت حجازی از قلعه نوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.