دلیل جلوگیری از حضور بانوان در مسابقات ورزشی بر ما مشخص شد

اختصاصی آبی پوشان- سالهاست دنبال جواب این سوالیم که چرا تصمیم گیرندگان و مسولین نظام از حضور بانوان در استادیوم ها جلوگیری می کنند و جواب قانع کننده ای هم برای سوال خود پیدا نمی کنیم . ولی در روز تحلیف آقای روحانی جواب سوال خود را یافتیم .

آبرو ریزی نمایندگان مجلس در مواجهه با خانم موگرینی و رفتار ناشایست و رقابت برای سلفی گرفتن با این خانم خارجی جواب سوالات ما را داد . واقعا نمایندگان مجلس تا بحال زن خارجی و چشم رنگی از نزدیک ندیده اند ؟ رفتاری زشت که مسلما خیلی بیشتر از شرکت ناخواسته دو بازیکن فوتبال در رقابتی ورزشی برابر تیمی از رژیم اشغالگر قدس به وجهه این مملکت آسیب میزند .

رفتار نمایندگان مجلس در مواجهه با یک انسان جنس مخالف برای ما روشن کرد که چرا اجازه ورود خانم ها به استادیوم ها داده نمی شود چون برخی مسوولین با متر خود همه را اندازه گیری میکنند و فکر میکنند باقی ملت هم مثل خودشان هستند . البته نمیتوانند بگویند که ربطی به جنسیت نداشت و فقط پست و مقام خانم موگرینی آنها را از خود بیخود کرده بود چون چهره های شناخته شده و مشهور زیادی در مجلس بودند که حتی نای سلام دادن به آنها را هم نداشتند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.