دیشب نیمی از ایران خوشحال بودند نه تمام آن

🔹وقتی آقایان بازی تیم متمول خود را بازی ملی قلمداد می کنند و از چند روز و یک هفته قبل برایش تبلیغ می کنند و با شروع بازی همه نگاه ها را به سمت خود می کشانند و پس از پایان بازی جشن صعود ملی می گیرند باید هم، همه نگاه ها را مشغول خود کنند.
🔹اما فراموش کرده اند که نیمی از ایران هواداران آبی هستند و باز هم فراموش کرده اند که هیچ یک از استقلالی ها بازیهای آسیایی را چه برای خود و چه برای رقیب یک بازی ملی نمی دانند هم چنان که وقتی رئال در اروپا بازی می کند هواداران بارسا برایش آرزوی موفقیت نمی کنند و برعکس.
🔹آقایان مسئول مطمئن باشید که دیشب نصف بیشتر جمعیت ایران که هواداران آبی بودند و حتی عده ای غیرفوتبالی از صعود قرمزها به فینال خوشحال نشدند، و شما به خیال غلط و بیهوده خود تمام ایران را سرای تیم قرمزها نامیدید بدون اینکه متوجه باشید که تیم دیگر پایتخت و هواداران میلیونی اش از دست بی تدبیری ها و بی محلی های شما مسئولان بی مسئول آزرده خاطر هستند.
🔹دیشب جشن صعود گرفتید و امیدواریم که خوب خوابیده باشید اما بدانید که آه و حسرت هواداران آبی تا زمانی که این راه را ادامه می دهید و همچنان تضعیف آبی ها را در برنامه خواهید داشت پشت سر شما خواهد بود و به هیچ وجه شما را بابت این سالهای سخت و عذلب آور نخواهیم بخشید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.