رحمتی : دوست دارم ستاره سوم را هم کسب کنیم

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در نشست خبری قبل از بازی با السد گفت: در وهله اول دوست دارم بگویم از اینکه عضو یکی از پر افتخارترین تیم‌های آسیا هستم خوشحالم استقلال دو بار قهرمان آسیا شده است و شخصا دوست دارم سومین ستاره را هم به دست بیاوریم.

رحمتی افزود: خیلی جالب است بدانید چند روز پیش که تاریخ استقلال را می‌خواندم در مرتبه دومی که استقلال قهرمان آسیا شد اولین مسابقه‌اش با السد بوده است. کل مجموعه تیم ما از کادرفنی گرفته تا بازیکنان کنار یکدیگر هستیم. سختی‌های زیادی پیش رو داریم که این مسئله را پشت سر می‌گذاریم. به شروع خوب در ‌آسیا فکر می‌کنیم. کنار هم دست به دست یکدیگر می‌دهیم تا از پرچم کشورمان دفاع کنیم. پر هوادارترین تیم آسیا هستیم. جوانان زیادی داریم که هواداران از این تیم حمایت می‌کنند. جوانانی داریم که می‌خواهند خود را در آسیا نشان دهند. دوست دارم اولین گام را محکم برداریم و با برد از این مسابقه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه منظورش از اینکه شرایط استقلال خوب نیست چه بوده است، خاطرنشان کرد: نگفتم شرایط تیمی ما خوب نیست بلکه مسائلی مدنظرم بود که کم و بیش خودتان در جریان هستید. مثل محرومیت بازیکنان و … که وقتش نیست به آن بپردازیم.
وی در مورد ژاوی تصریح کرد: او یکی از بزرگترین بازیکنانی است که بعد از انقلاب به کشورمان ‌آمده است. تمام افتخارات فوتبال دنیا را کسب کرده و چیزی کم و کسر ندارد. امیدوارم هواداران فردا با تشویق گرمی که این بازیکن را می‌کنند این بازیکن را متوجه کنند که چقدر در فوتبال ایران هوادار او و بارسلونا هستند. این مسئله قبل از بازی رقم می‌خورد در جریان بازی شرایط فرق می‌کند.

با تدابیری که کادرفنی در نظر گرفته است و با آنالیز کامل السد شناخت کاملی از این تیم داریم. با USB که در اختیارم گذاشتند تک تک گل‌های السد را دیدم. ضربات ایستگاهی این تیم را دیدم شناخت خوبی از حریف دارم. فعلا به مشکلات نمی پردازیم. تمام ذهنیت ما السد قطر است. امیدوارم هوادارانمان فردا یک صندلی را هم خالی نگذارند تا بتوانیم این بازی مهم را با برد پشت سر بگذاریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.