روزنامه خبرورزشی مافیای فوتبال

روزنامه خبرورزشی مافیای فوتبال ایران است . به هر کار کثیفی دست میزند . روزنامه زرد خبر ورزشی برای بالا بردن تیتراژ خود هر دروغی را مینویسد . از هرکس دوست دارد مصاحبه جنجالی میگذارد . جالب اینجاست که نه کسی کاری به کارش دارد نه کسی میتواند شکایت کند چون بلافاصله طرف مقابل را منصرف میکنند . نه تنها کسی با روزنامه زرد خبرورزشی کاری ندارد بلکه بیشترین یارانه را هم این روزنامه از دولت میگیرد .

وزارت فرهنگ دریافتی یارانه روزنامه ها را برای نیمه اول سال ۱۳۹۲ را سال قبل منتشر کرد که سهم خبر ورزشی برای ۶ ماه ۶۷۰ میلیون تومان و یا به عبارتی سالانه یک میلیارد و سیصد و چهل میلیون تومان از یارانه دولتی و جیب مردم برای این روزنامه تعلق میگیرد تا هرچه دروغ دوست دارد تحویل مردم بدهد. در زیر لیست دریافتی سایر روزنامه ها برای ۶ ماه اول سال ۱۳۹۲ را که توسط دولت اعلام شده مشاهده میکنید .

یارانه روزنامه-های ورزشی

 

باروی کار امدن مسوولین جدید خبر ورزشی و دنبال کردن رویه غلط فروش این روزنامه به کمتر از نیم کاهش یافت . با این وجود همانطور که در جدول بالا مشاهده میکنیدبا اختلاف بیشترین دریافتی دولتی را این روزنامه دارد.

یکسالی میشود که این روزنامه با امیر قلعه نوعی سر دشمنی باز کرده و مصاحبه های خیالی یا مصاحبه های جنجالی با افراد اخراج شده و در لیست سرمربی قرار نداشته استقلال میکند . یکروز از ساموئل مصاحبه خیالی میگذارد که یکروز بعد تکذیب میشود . یکروز از لاوره که آن هم بلافاصله تکذیب میشود . روزی با نکونام که وسط فصل استقلال را ول میکند و برای کروش پسری لایق میشود و امسال هم با وجود دو هافبک دفاعی (امید ابراهیمی و آندرانیک تیموریان) که بهترینهای ایران هستند سرمربی نیازی به استفاده از بازیکن بی معرفت و رفیق نیمه راه و تمام شده نمیبیند . این بازیکن سابقا خوب! برای پیدا کردن تیم در آخرین سالهای بازیگری با این روزنامه مصاحبه و علیه سرمربی استقلال بزرگ مصاحبه میکند . همان بازیکنی که یک ماه پیش پدر خود را برای واسطه گری برگشت به تیم بزرگ استقلال نزد سرمربی استقلال فرستاده بود . یکروز هم مصاحبه های سریالی این روزنامه با ایمان موسوی که خود نیز بهتر میداند در حد استقلال که هیچ لیگ برتر ایران نیست و اشتباهی به آنجا رسیده بود و فکر میکرد تا آخر عمر باید در تیم بزرگ بازی کند . در زیر فقط چند تیتر از این روزنامه زرد را گذاشته ایم تا بهتر بتوان قضاوت کرد که هدف این روزنامه چیست؟

 

روزنامه خبرورزشی روزنامه خبرورزشی روزنامه خبرورزشی روزنامه خبرورزشی روزنامه خبرورزشی

 

فکر این که هواداری از استقلال باز هم این روزنامه را بخواند نمیکنیم ولی باز اگر کسی هست که ای روزنامه را میخواند بداند خیانت به استقلال میکند و این روزنامه توسط استقلالیها تحریم شده است.

تلگرام استقلال

11 دیدگاه برای “روزنامه خبرورزشی مافیای فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.