زوران مامیچ سرمربی العین با الهلال به توافق رسید

در شرایطی که اینروزها العینی ها ستاره های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند، زوران مامیچ کروات نیز تصمیم بزرگی گرفت. روزنامه عربستانی در یک خبر فوری اعلام کرد که او از سمت خود در العین استعفا داده و با الهلال عربستان توافق کرده است!

این خبر در حالی منتشر شد که چند ماه بعد این دو تیم در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت و با این شرایط مصاف العین و الهلال حیثیتی تر از هر زمان دیگری خواهد بود.استقلال هم دراین گروه قرار دارد .

 

مامیچ در دو سال اخیر توانست با العین یک قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام نخست وزیری را کسب کند و همچنین به فینال جام باشگاه های جهان برود. این مربی ۴۷ ساله که دو سال پیش با عموری روزهای خوبی را در العین داشت، حالا در الهلال بار دیگر مربی این بازیکن است و امیدوار به تکرار روزهای خوب خواهد بود.

 

تیم الهلال این فصل با ژرژ ژسوس شرایط خوبی داشت اما سرانجام کار این مربی پرتغالی نیز با الهلال به پایان رسید و البته باید منتظر ماند و دید دو باشگاه اماراتی و عربستانی چه واکنشی به این خبر خواهند داشت.

 

روزنامه های عربستانی به نقل از امیر محمد بن فیصل رییس باشگاه الهلال خبر توافق زوران مامیچ با باشگاه آبی پوش ریاض را اعلام کردند. به نظر می‌رسد در هفته آینده مامیچ سفری به ریاض خواهد داشت تا قرارداد خود با الهلال را امضا کند. البته پیش از آن این سرمربی کروات قراردادش را با توافق دو طرفه با العین فسخ کرد تا مانعی بر سر حضورش در الهلال وجود نداشته باشد.

 

مامیچ پیش تر سابقه مربیگری در لیگ عربستان را داشت. او سرمربی تیم رقیب الهلال یعنی النصر بود و در سال ۲۰۱۶ هدایت این تیم را برعهده داشت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.