سنگ تمام عادل در یک شوی تلوزیونی

دیشب برنامه نود برگزار شد و در یک شوی تلوزیونی از پیش تعیین شده و قابل پیش بینی عادل فردوسی پور , برنامه را برای مربی بازنده بزرگ جام ملتهای آسیا در آورد .

دلیل اصرار های صدا و سیما و شخص عادل فردوسی پور برای حمایت بی منطق از مربی میلیاردی تیم ملی را نمیدانیم ولی وقتی مقایسه میکنیم با دوره های قبلی و مربیانی مثل قلعه نوعی , قطبی و برانکو به نتایج جالبی میرسیم.

قلعه نوعی در این مرحله و برابر کره جنوبی در ضربات پنالتی حذف میشود و در تلوزیون محاکمه میشود , بدون حق دفاع از خود ولی جناب کارلوس کیروش برابر عراق داعش زده میبازد و در برنامه عادل فردوسی پور از او تعریف میشود و ابتدا ذهنیتی در بینندگان ایجاد و سپس نطر سنجی گذاشته میشود .

میخواهیم بدانیم این ۸۸ درصدی که رای به عملکرد موفق کیروش داده اند(اگر داده اند) چه انتظاری از تیم ملی داشتند ؟ آنها انتظار داشتند با چند گل به عراق ببازیم؟ درجام جهانی یک امتیاز کسب کردیم کاری که در جامهای جهانی قبلی نیز به راحتی انجام داده ایم , آقای فردوسی پور دست شما برای همه رو شده است و همه به شخصیت درونیان و کارهای مافیاییتان پی برده اند . چطور در همه نظرسنجی های روزنامه ای و سایتی نتایج برعکس نتایج شما میشود؟ بینندگان نود از فضا آمده اند؟

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “سنگ تمام عادل در یک شوی تلوزیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.