سه شنبه تا سوت آغاز بازی ساکت می مانیم و تشویق نخواهیم کرد

استقلال سه شنبه هفته آینده در دیداری بسیار حساس به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت .

برای این دیدار نیازی به فراخوان حضور نیست چون هواداران استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و هر موقع نیاز بوده به صورت گسترده حضور پیدا کرده اند .

در این دیدارهای حساس معمولا هواداران از ساعت های خیلی زود به استادیوم می آیند که دلیل آن را می توان به ساختارهای غلط و ورودی های نا مناسب و سیستم کنترل اشتباه و عدم مهیا نبودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و مشخص نبودن صندلی تماشاگر و… ارتباط داد .

در این شرایط هواداران از ساعات ابتدایی روز و در حالی که بازیکنان هنوز در هتل هستند شروع به تشویق می کنند . هواداران در این بازی ها و در هنگام بازی حسابی خسته هستند و نای تشویق ندارند . همچنین در این بازی ها تیم حریف که یک ساعت قبل برای گرم کردن وارد زمین می شود با جو و هیاهوی هواداران اخت میگیرد و عادت می کند .

بهتر است همه در این دیدار از هر ساعتی وارد استادیوم شدیم ساکت بنشینیم و نیرو و انرژی خود را برای حین بازی کنار بگذاریم و همچنین با سوت داور و هیاهوی ایجاد شده تیم حریف نمی تواند در دقایق اولیه خود را در زمین پیدا کند و شاید در آن دقایق طلایی اولیه توانستیم به گلی که میخواهیم هم دست یابیم و بدون استرس بازی را ادامه دهیم .

لطفا با انتشار این مطلب در صفحات اجتماعی خود به ایجاد این جو در روز بازی کمک کنید

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.