سه طرح هواداری ویزه برای بازی با ذوب آهن

رامین همتی رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال با انتشار پستی از رونمایی از سه طرح ویژه هواداری در روز بازی با ذوب آهن خبر داد . او در این باره نوشت:

به رغم شایستگی تیم محبوبمان در بازی رفت با بدشانسی و ناعدالتی فوتبال و البته در فضای نه چندان سالم سکوهای تیم رقیب ما در فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. حالا ما مانده ایم و آخرین و البته  مهمترین بازی فصل. تعداد زیادی از هواداران عزیزمان پیام گذاشته بودنند و گلایه کرده بودنند از این که چرا بنده در اصفهان و بازی آخر لیگ  مقابل سپاهان در ورزشگاه حضور نداشتم. ولی حالا می خواهیم این نوید را به هواداران بامعرفت استقلال بدهیم که همه ی ما در آن ایام در حال تدارک سورپرایزها و طرح های زیبایی بودیم که به امید خدا روز سه شنبه از آنها رونمایی خواهیم کرد.با برد مقابل ذوب آهن و صعود به مرحله ی بعد هم پایانی زیبا و باشکوهی برای باشگاه بزرگ استقلال در این فصل پرتلاطم رقم خواهیم زد و هم این جشن بزرگ را به داریوش عزیز تقدیم خواهیم کرد. به طور قطع رونمایی از سه طرح جدید کمیته مشوقین با حضور شما هواداران عزیز و پرشدن ورزشگاه آزادی جلوه ی زیبایی به آن می بخشد. برای سه شنبه شب تماما آبی تهران، لباس ها و پرچم های آبی خود را آماده کنید تا در کنار هم بازهم اثبات کنیم که استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا بوده ، هست و خواهد بود.
هر سه سورپرایز کمیته مشوقین برای بازی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی آماده می باشد فقط منتظر حضور شما خوبان هستیم پس وعده ما ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی بدون لیزر،موادمحترقه،که قبلا هم ثابت کردیم بهترین و بافرهنگ ترین بودیم،هستیم،خواهیم بود

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.