شجاعیان : سکوتم از رضایت نیست

داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که در روزهای گذشته حرف و حدیث های درباره اش به وجود آمده است. شجاعیان که دو سال دیگر از قراردادش با گسترش فولاد باقی مانده مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته اما آینده اش مشخص نیست. از این رو باشگاه گسترش فولاد شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد مخالف جدایی شجاعیان است تا اوضاع درباره این بازیکن پیچیده تر شود.

شجاعیان در گفت و گویی درباره شرایطش در نقل و انتقالات، پیشنهاد استقلال و پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

همیشه قدردان گسترش فولاد هستم
فصل شانزدهم لیگ برتر یکی از بهترین دوران فوتبالم بود. واقعا بهترین عملکرد را داشتم و آمار ثابت می کند که چقدر خوب کار کردم. به عنوان یک بازیکن همیشه به پیراهنی که برتن می کنم، متعهد هستم و همیشه در هر تیمی هرچه در توان داشتم گذاشته ام. پارسال نیز سعی کردم بهترین عملکرد را برای گسترش فولاد داشته باشم. من از گسترش فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم و همیشه قدردان این باشگاه هستم.

سکوت کردم تا واکنش رسمی گسترش مشخص شود
بعد از حواشی متعددی که درباره ام پیش آمد، سکوت پیشه کردم اما واقعیت این است سکوت من از رضایت نبود. در همه روزهای گذشته که پیشنهادهایی به دستم رسید، منتظر واکنش رسمی باشگاه گسترش فولاد بودم و دیروز متوجه شدم آنها با جدایی ام مخالفت کردند. با این حال همچنان به آینده امیدوارم.

امیدوارم باشگاه با من همکاری کند
من همیشه ارتباط خوبی با مدیران باشگاه گسترش فولاد و به خصوص آقای زنوزی داشته ام. الان هم که آقای نصیرزاده به عنوان مدیرعامل منصوب شده ام به ایشان احترام می گذارم اما واقعیت این است که هیچ بازیکنی از پیشرفت بدش نمی آید و من نیز دنبال این امر هستم. به همین خاطر امیدوارم که مسئولان باشگاه با من همکاری کنند.

دوست ندارم گسترش فولاد ضرر کند
گسترش فولاد باشگاهی است که من در آن رشد کردم و به فوتبال ایران معرفی شدم. به همین خاطر بسیار گسترش فولاد را دوست دارم. قطعا در این شرایط به منفعت باشگاه هم فکر می کنم و هرگز دوست ندارم باشگاهی که به من بسیار لطف داشته، از نظر مالی و فنی متضرر شود.

انشاءالله برنامه‌هایم بررسی و رضایتنامه ام صادر شود
برنامه هایم را به باشگاه ارائه کردم و شک ندارم مورد بررسی قرار می‌گیرد. انشاءالله تا چند روز آینده وضعیتم مشخص می شود و رضایتنامه ام توسط مسئولان باشگاه صادر خواهد شد.

می‌خواهم صمیمانه از گسترش فولاد جدا شوم
پیشنهادهایی از چند باشگاه به دستم رسیده است؛ قطعا همانطور که گفتم دوست دارم در تیمی بازی کنم که باعث پیشرفتم شود و بتوانم راحت تر به تیم ملی دعوت شوم و پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم. هنوز هیچ اتفاقی درباره آینده ام رخ نداده و فعلا مذاکرات ادامه دارد. اما چیزی که برایم مهم است، این است که صمیمانه و در کمال دوستی از باشگاه گسترش فولاد جدا شوم.

دوست داشتم در جشن صعود حاضر باشم
بسیار دوست داشتم در اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان حضور داشته باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال به نظر کی روش احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده بتوانم بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کنم. برای تیم ملی هم مقابل ازبکستان آرزوی بهترین ها را دارم. امیدوارم یک برد شیرین به دست بیاید و جشن صعود به جام جهانی را بگیریم. دوست داشتم در این جشن حاضر باشم اما به هر حال قسمت نبوده و تلاش می کنم در اردوهای بعدی بار دیگر نظر کی روش را جلب کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.