شفر آماده مقابله با دفاع اتوبوسی درخشان باشد

اختصاصی آبی پوشان -استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف نفت تهران برود . استقلال شفر چاره ای جز پیروزی آن هم ی پیروزی قاطع و شیرین در این دیدار ندارد چون اگر این اتفاق نیافتد تیم دچار مشکلات زیادی خواهد شد .

نفت تهران با حمید درخشان برابر استقلال یک بازی کاملا دفاعی را به نمایش خواهد گذاشت و به اصطلاح فوتبالی دفاع اتوبوسی برابر استقلال خواهد کرد. این را گفتیم بعدا برای عدم گلزنی بهانه دفاع اتوبوسی رقیب را نداشته باشیم چون به هر حال دفاع مطلق هم نوعی تاکتیک است و باید برای باز کردن لایه های دفاعی استراتژی های مناسب و از پیش طراحی شده استفاده شود .

شفر ابتدا باید در چیدن ترکیب اصلی دقت کند و ترکیب را به صورت کاملا هجومی در زمین قرار دهد و از استفاده از بازیکن بی کیفیت و پراشتباه در میانه زمین خودداری نماید (اسمی برده نمی شود ولی مسلما همه میدانند منظور چه بازیکنی است )

در خط دفاعی پیر و کند نفت میتوان به اشتباهات فردی حساب باز کرد و مسلما با فشار روی این مدافعین آنها دچار اشتباه می شوند . محسن بنگر واحمد آل‌نعمه می توانند این اشتباهات فردی را انجام دهند و مهاجمین استقلال را در موقعیت گل قرار دهند البته باید فشار را روی آنها زیاد و زیاد کرد .

استفاده از شوت های از راه دور و ضربات ایستگاهی میتواند از راه های باز کردن دروازه نفت باشد و یکی از راه های اصلی برای رسیدن به گل در برابر تیمهای دفاعی همین شیوه است . شفر باید در این دیدار به سرور پاروف و امید ابراهیمی و سایر بازیکنان شوت زن یاد آوری کند که به دفعات به سمت دروازه نفت شوت زنی داشته باشند .

نفت تهران اگر گل اول را بخورد دریافت گلهای بعدی چندان سخت نخواهد بود چون سازمان دفاعی مطلق آنها به هم میریزد و لایه های دفاعی آنها به راحتی نفوذ پذیر خواهد بود . استقلالیها باید در همان ۲۰ دقیقه اول بازی چنان فشاری روی دروزاه نفت بیاورند تا بتوانند به گل برسند چون هرچه از دقایق بازی عبور کنیم گلزنی به این تیم مشکل تر خواهد بود .

عیسی آل کثر مهاجم نفت بازیکن بسیار خوب و خطرناکی است و مدافعین استقلال باید به خوبی از او مراقبت کنند چون می تواند در ضد حملات برای استقلال مشکل ساز شود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.