صحبتهای رحمتی و منصوریان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با التعاون

علیرضا منصوریان سرمربی و مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال در کنفرانس خبری قبل از دیدار با التعاون عربستان در عمان حضور یافتند . صحبتهای رحمتی و منصوریان در این  کنفرانس خبری را در زیر میخوانید :

علیرضا منصوریان اظهار داشت: ما اولین بازی مان را در بازی های امسال با نتیجه قابل قبول آغاز نکردیم اما من به عنوان شوک به این بازی نگاه می کنم چون تیم ما جوان است و نیاز به تجربه بیشتری دارد.

وی افزود: التعاون را خیلی خوب می شناسیم و بازی های این تیم را آنالیز کردیم. البته در بازی فردا هیچ کدام از ۲ تیم میزبان نیستند. ما دوست داشتیم در استادیوم ۱۲۰ هزار نفری خودمان بازی کنیم اما شرایط طوری است که ما در عمان میزبان هستیم و التعاون عربستان در قطر. به هر حال با تیمی که میانگین سنی پایینی دارد، به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

سرمربی استقلال درباره شناختش از التعاون تصریح کرد: ما از فوتبال عربستان را الهلال، الاتحاد و الشباب می شناسیم اما تیمی که در لیگ خوب عربستان توانسته سهمیه بگیرد، یعنی شانس بیشتری داشته است. تیم التعاون اسمی گمنام است اما فوتبال خوبی ارائه می دهد. قطعا تیمی که می تواند در لیگ قهرمانان آسیا باشد، قابل احترام است.

منصوریان در ادامه بیان داشت: لازم است که تشکر ویژه ای از فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش عمان انجام دهیم که میزبان تیم های ایرانی مقابل عربستانی ها هستند. از انها تشکر می کنم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار می دهند. از لحظه ورود فدراسیون فوتبال عمان استقبال خوبی از ما داشتند. امیدوارم در آینده ای نزدیک ما بتوانیم میزبانی خوبی از فدراسیون فوتبال عمان داشته باشیم.

مهدی رحمتی نیز در این نشست خبری اظهار داشت: من چندین سال با تیم های مختلف در جام باشگاههای آسیا شرکت کردم. با سپاهان، فجرسپاسی و استقلال. قبلا تیم هایی که شرکت می کردند، باتجربه تر بودند اما الان تیم های جدید هستند.

وی افزود: بازی اول می توانستیم بازنده نباشیم. روی ۲ کرنر گل خوردیم که مطمئنا مشخص بود که روی بی تجربگی گل خوردیم. با این حال فردا یک بازی دیگر و یک جنگ دوباره است و از فردا سعی می کنیم پیروزی هایی که داشتیم را ادامه دهیم و از گروهمان صعود کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.