صحبتهای شفر بعد از برد ۴ گله برابر نفت آبادان

وینفرد شفر با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با نفت آبادان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟
شب گذشته در هتل بازیکنان و اعضای باشگاه برای من مراسمی به مناسبت کریسمس و سال نو گرفتند و برف بر سر من ریختند و به من گفتند که هدیه سال جدید را در زمین مسابقه خواهند داد. برای ما بسیار بسیار خوب بود و فکر می کنم بهترین بازی خود را برابر یک تیم بسیار خوب انجام دادیم. می خواهم از همه بازیکنانم تشکر کنم. به ویژه از امید ابراهیمی کاپیتان امروز ما که دو روز مریض بود و ما مطمئن نبودیم که امروز بازی می کند اما او یک کاپیتان واقعی است و شخصیت بسیار بسیار خوبی دارد. همه بازیکنان ما خوب بودند. یک مهار بسیار بسیار خوب دروازه بان ما از ضربه کرار جاسم داشت. ما بسیار با تمرکز بازی کردیم و همه کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین تکرار کردیم. این فقط یک بازی بود و تمام شد و بازی بعدی در راه است که خیلی زود فرا می رسد. از اعضای کادرفنی خودم، از ساناک، ساشا فرزندم، طاهری، نامداری و خانبان تشکر می کنم. مربی ما بیژن طاهری امروز مریض بود و در بیمارستان حضور داشت که برای او بهترین ها را آرزو می کنم. همینطور از کادر پزشکی و ماساژورهای تیم و تیم رسانه ای باشگاه تشکر می کنم. کاری که ما انجام می دهیم شبیه این است که یک بذر را بکاریم و از آن مراقبت کنیم تا آن دانه بالا بیاید و همه ما می دانیم که فقط با کار تیمی شانس موفقیت داریم. خیلی برای محسن کریمی خوشحالم. او مدت طولانی در لیست نبود اما در تمرینات او را می دیدم و به او می گفتم که امیدوارم زودتر به لیست ما اضافه شود. همینطور از بازیکنان نیمکت نشین نیز تشکر می کنم زیرا اگر ما نیمکت خوب نداشته باشیم، نمی توانیم برنده باشیم. روی نیمکت نشستن به دلیل مسائل تاکتیکی است و دلیل دیگری ندارد. از هواداران نیز باید تشکر کنم. عملکرد آنها بسیار خوب است و آنها می دانند که چه زمانی به آنها نیاز داریم و در آن زمان از ما حمایت می کنند. از تیم داوری و خبرنگاران حاضر در نشست تشکر می کنم. از خبرنگاران برای اخبار درستی که منتشر می کنند، تشکر می کنم.

باز هم به دنبال مهاجم هستید؟
ما فقط در لیگ بازی نمی کنیم و بازی لیگ قهرمانان و حذفی را پیش رو داریم. مدیرعامل باشگاه و آقای توفیقی به خوبی شرایط را می دانند و امیدوارم یک مهاجم به زودی به ما اضافه شود. همچنین شاید یک یا دو بازیکن دیگر به ما اضافه شوند.

حضور مربی جاماییکایی منتفی شد؟
مربی جاماییکایی به تهران خواهند آمد.
مدیر رسانه ای استقلال محمد حسین زرندی در این باره گفت: مصاحبه منتشر شده مربوط به گذشته است و این مربی بعد از دریافت ویزا به ایران خواهند آمد.
وی در ادامه عنوان کرد: سفر شفر تنها یک شب است و برای سال جدید میلادی انجام می شود. این سفر برای ملاقات با یک مدیر برنامه نیست.

تکرار نتیجه در جام حذفی؟
همینطور که گفتم نفت آبادان یکی از بهترین تیم های ایران است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و با تاکتیک تیمی خوب فوتبال بازی می کند. ما باید روی زمین بمانیم و از خوشحالی خودمان را گم نکنیم و بازیکنان باید بدانند این یک بازی بود و تمام شد. این بازی تمام شد و ما بازی بعدی را پیش رو داریم و باید روی همه بازی های بعدی باید تمرکز داشته باشیم.

خطای متعدد استقلال پشت محوطه؟
به بازیکنان گفتم خطای بی جا و بچه گانه پشت محوطه انجام ندهند. بازیکنان ما چون مطمئن بودند دروازه بان ما توپ ها را مهار می کند با او شوخی می کردند تا او توپ ها را مهار کند و قوی تر از گذشته شود. چند ضربه آزاد به حریف دادیم و به بازیکنان گفتم باید کاری کنند که بازیکن با توپ به کناره ها برود زیرا تیم حریف از این توپ ها خوب استفاده می کند. علی قربانی نیز خوب بازی کرد و اگر خوش شانس بود، گلزنی می کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.