صحبتهای شفر در کنفرانس خبری بعد از دیدار با سیاه جامگان

وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با سیاه جامگان پاسخگوی سوال خبرنگارن شد . مشروح نشست خبری در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟

خیلی بابت نتیجه و عملکردمان در نیمه دوم خوشحالم. برای زدن گل خیلی خوب و محکم بودیم. باید از حریفمان هم تمجید کنم و نمی دانم چرا در انتهای جدول هستند. می دانید که حیدری و غفوری دو بازیکن ما در سمت راست بودند که مصدوم بودند. می خواستم بویان را در ۹۰ دقیقه ببینم که یکبار در سمت راست و در ادامه میانه زمین بود. ما در نیمه اول مثل بازی با الریان بدون مهاجم بازی کردیم و خیلی نتوانستیم موقعیت و شانس گل پیدا کنیم ولی علی قربانی که آمد اوضاع بهتر شد. دیروز هم گفتم که مقابل تیم های انتهای جدول اگر استقلال ببرد همه می گویند عادی بوده است. در کل بعد از گل اول شرایطمان بهتر شد. از امید ابراهیمی هم باید تمجید کنم. نه به خاطر تنها پاس گلهایش بلکه به خاطر اینکه مثل یک رهبر تیم را به خوبی هدایت می کرد.

عدم حضور در کنار خط در نیمه دوم؟

من از طاهری خواستم لب خط باشد و آقای طاهری می دانست که چه بگوید. بعد از گلی که زدیم روی صندلی نشستم چون احساس کردم بازیکنانم به انرژی بیشتری نیاز ندارند تا از من در کنار خط بدست بیاورند. ما در نیمه اول خوب نبودیم و دادن پاس آخر خیلی مهم است که خوب انجام ندادیم. بعد از گل اول می شد استشام کرد که ما می بریم. در نیمه دوم رفتیم به سمت فوتبال یک ضرب و دو ضرب رفتیم و این دقیقا همان چیزهایی بود که من خواسته بودم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.