صحبتهای علی کریمی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با السد

علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل السد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از السد؟

روز دوشنبه بازی سختی برابر السد داریم. سال گذشته زحمت زیادی برای صعود تیم کشیده شده و ما نیز باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا به نیمه نهایی برویم. فرصت خوبی داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم. السد را آنالیز کردیم و همه هم قسم شدیم تا با دویست درصد توان برای برد تلاش کنیم. می دانیم السد بازیکنان خوبی دارد و چند بازیکن جدید آوردند و مخصوصا با حضور ژاوی، گابی و بازیکن کره ای خط هافبک قوی دارند. امیدواریم هواداران با حضور پر تعداد، نقطه برتری ما باشند. ما بهترین هواداران آسیا را داریم و به حضور آنها دل بستیم و امیدوارم با حضور آنها به حریف فشار بیاوریم و بازی خوبی انجام دهیم.

وضعیت جسمانی؟

در ماه های گذشته مصدومیتی را پشت سر گذاشتم و با اضافه شدن به تیم بدنسازی را از دست دادم. از هفته اول برای استقلال بازی کردم و رفته رفته به شرایط آرمانی رسیدم و اکنون نیز شرایط خوبی دارم و امیدوارم فردا برای تیم نمایش موثری داشته باشم.

نگرانی‌های هواداران؟

در دو هفته گذشته تنها یک امتیاز گرفتیم و نتوانستیم برنده باشیم. شاید این نگرانی طبیعی باشد اما ما بازی خوبی ارائه کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم و تنها نتوانستیم گل بزنیم. السد اصلا قابل مقایسه با رئال مادرید نیست و تنها یک تیم خوب در آسیا است. فردا تمام توان خود را می گذاریم تا این تیم را شکست دهیم. ما بازی خوبی در هفته های اخیر داشتیم و امیدوارم این روند فردا ادامه داشته باشد و فقط خوش شانس باشیم.

غیبت امید ابراهیمی؟

امید ابراهیمی یکی از بازیکن های خوب کشور ما است. برای استقلال نیز در سال های گذشته زحمت کشید و موثر بود. من نیز امسال اضافه شدم و با توجه به مصدومیتی که داشتم تلاش کردم تا به تیم کمک کنم و در آینده نیز تلاش دو چندانی می کنم تا به تیم کمک کنم. ما به وجود و حضور هواداران نیاز داریم و خیلی امیدواریم تا به تیم کمک کنند و ما را حمایت کنند. با توجه به برخی مشکلات در سال های گذشته مانند لیزر، امیدوارم فردا این اتفاقات رخ ندهد زیرا ما در مراحل بعدی به هواداران نیاز داریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.