صحبتهای منصوریان در کنفرانس خبری بعد از تساوی با سیاه جامگان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:می دانستیم سیاه جامگان در جدول چه شرایطی دارد.طبعا این مدل بازی را انجام می دهد.تلاش مان این بود در نیمه اول سورپرایز نشویم اما متاسفانه یک گل زدند و بخش اعظم از تلاش بچه ها خرج این می شود که یک بر یک شویم.اصلا ناراحت نیستیم که سیاه جامگان چطور بازی کرد.ما باید کار تاکتیکی مقابل کار دفاعی سیاه جامگان بکنیم.در موقعیت یک بر یک هم فرصت هایی داشتیم.علت این مساله موقعیت سیاه جامگان در جدول بود.تا هفته بیست و ششم در لیگ تیم ها دو مسیر پیدا می کنند.یا کسب سهمیه یا ماندن در لیگ.در نیمه اول سخت می شد با تیم میثاقیان بازی کرد.

منصوریان درباره اظهارات خبرسازش درباره سربازی گفت:من باز هم می گویم.حق همه تیم هاست که بتوانند از سربازان استفاده کنند.ما،پرسپولیس،سپاهان،ذوب آهن.در ادبیات من توهین دیدید؟من به تاج هم گفتم و خواهش کردم که در این باره مجلس ورود کند.باشگاه در این باره ورود کرد و بیانیه داد.ادبیات من توهین آمیز نبود.نباید وارد بحث آذری زبان ها شویم.خانواده همسر من آذری زبان هستند و پیش آنها بزرگ شدم.برخی فکر می کنند من ترک زبان هستم.کلاف های دیگر را نباید به هم بدوزیم.حرف من فقط این بود اگر تیم های دیگر می توانند سرباز بگیرند ما هم بگیریم.اگر تیم نظامی هستند ما را هم نظانی کنند.۵۰ درصد ما را نظامی کنند.عیبی ندارد.من دیگر وارد نمی شوم.نمی توانم سمت چپ و راستم را بگویم.اگر باشگاه جوابیه ای داده است در حمایت از هواداران بوده است.من کم دست انداز جلوی پایم را ندارم.

سرمربی استقلال درباره از دست رفتن امتیاز این بازی گفت:ما این شانس را داشتیم که فاصله مان را با تراکتورسازی کم کنیم و بعد به هفته های بعدی بیاندیشیم.توکل مان به خداست.در مربیگری یک تعریف داریم.تلاش،تلاش و تلاش.باید تلاش کنیم اول تراکتور را بگیریم بعد ببینیم چه اتفاقاتی رخ می هد.

منصوریان افزود:من درباره تیم میثاقیان و تاکتیک او حرفی ندارم.من از داوری گلایه دارم.باید ۹ دقیقه وقت اضافه می گرفتند.قلم پای اسماعیلی را داشتند می شکستند.گروه آنالیز ما گفت که باید در نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه می گرفتند.توقع ما این است در دقیقه ۹۰،نوشدارو پس از مرگ سهراب را انجام ندهند و کارت زرد به بازیکن حریف بدهند.وقتی دقیقه ۴۵ وقت کشی می کنند باید به آنها کارت داد. در اول بازی داورها خطاهای ساده را کارت می دهند تا بازی را کنترل کنند اما داور در صحنه ای که نزدیک بود پای اسماعیلی بشکند، کارت نداد. داور باید ۹دقیقه وقت می گرفت اما تنها ۵دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. به داوران احترام می گذاریم اما باز هم می گویم که از آنها گله دارم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.