صحبتهای منصوریان قبل از مصاف با نفت تهران

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در کنفرانس خبری قبل از بازی استقلال مقابل نفت تهران گفت : ابتدا درگذشت بازیکن جوان تیم نفت را تسلیت می گویم. به خانواده آقای نبی هم تسلیت می گویم. درباره بازی با نفت باید بگویم ازفاصله بازی سپاهان تا بازی فردا تمرینات خوبی را داشتیم مخصوصا در ۱۰ روز اخیر که بسیار خوب کار کردیم.

منصوریان ادامه داد: سعی می کنیم با شکل و شمال یک تیم جوان و با دو بازیکن باتجربه به میدان برویم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم خداراشکر محرومی نداریم. اما زمین تمرین ما به علت سرمای هوا دچار مشکل شده است. هرجا گشتیم زمین خوب پیدا نکردیم. از مسوولان ورزشگاه آزادی تشکر می کنم که شرایط تمرین ما را مهیا کردند.

سرمربی استقلال درباره جدایی چند بازیکن و پیوستن آندو و جباروف خاطرنشان کرد: آرش افشین از جمع ما جدا شد. امروز هم میثم مجیدی و امین حاج محمدی در اختیار باشگاه قرار داده شدند فعلا خروجی دیگری نداریم. باید به ورودی ها نگاه کنیم. صددرصد روی آندو تیموریان و جباروف نظر داریم و می خواهیم به آنها به توافق برسیم و جذب شان کنیم.

وی درباره ممنوع  الخروج بودن بازیکنان این تیم  بیان داشت: ۱۰ نفر نیستند بلکه بیشتر از ۱۰ نفر هستند. مشکلاتی از این قبیل داریم و باید حل و فصل شود. وقتی که من به عنوان مربی یا بازیکن روبه روی سازمان مالیاتی قرار می گیرم قراردادی بسته می شود اما چه تعهدی وجود دارد که باشگاه قبلی وظایفش را انجام دهد. اگر درآمدی داشته باشیم مالیات را باید بدهیم اماباشگاه ها به راحتی پول بازیکنان را و تمام اعضای باشگاه را نمی دهند اما سازمان امور مالیاتی در ایجاد تعهد اینگونه رفتار نمی کنند.

وی افزود: خودم را مثال می زنم که به کسی برنخورد سال گذشته یک هزارتومانی پول نگرفتم اما سازمان مالیاتی فقط من را می شناسد. حالا باید ۲۰، ۳۰ درصد هم مالیات بدهم بابت پولی که نگرفته ام. به دنبال این هستیم تا پول مان را زنده کنیم. خوش می آید که آقای تاج به حرف ها گوش می کنند و به دنبال راهکار هستند. ما باید آلمان را در مسایل حقوقی و مالیاتی الگوی خودمان قرار دهیم.آنجا طرف حساب سازمان امور مالیاتی باشگاه است نه فرد. زمانی که به من نوعی پول می دهند پول مالیاتش را هم پرداخت خواهند کرد. آنجا سیستم دلالی و سیاه بازی دیگر وجود ندارد. دیگر در این صورت ممنوع الخروج نمی کنند. باید با این فضا مبارزه کنیم. اگر قانون مصوب شود به شما قول می دهم دیگر هیچکس آنقدر دوست ندارد مدیر شود. شما نمی توانید با خیال راحت دست چک بردارید و چند بازیکن بخرید. در این صورت اگر بازیکن درصدی از قراردادش را بگیرد باید کلاهش را بالا بیندازد. برای من این یک درد بزرگ است.همه ما پوست  کلفت هستیم و فوتبال را جلو می بریم. شماها باعث شدید که امثال من شناخته شویم. امیدوارم به این مسایل را هم بپردازید تا فوتبال به راه درستش برود. فضای منفی در فوتبال ما وجود دارد که امیدوارم حل شود. زمانی که در نفت تهران بودیم را عرض می کنم.

سرمربی استقلال درباره ناراحتی علی دایی بابت تمرین استقلال در ورزشگاه تختی گفت: حق می دهم که ناراحت باشد. ما در طول سال فقط دو بار در ورزشگاه تختی حاضر می شویم. دیروز ۴۵ دقیقه آنجا تمرین کردیم. من از نحوه گرفتن زمین در آنجا بی اطلاع هستم.

وی درباره افرادی که جلوی باشگاه استقلال تجمع کرده بودند عنوان کرد: من تاکنون این افراد را ندیده بودم. ما بر سر تمرین با هواداران راحت هستیم. قسمت مثبت این مساله را به فال نیک می گیرم اما چه مثبت و چه منفی آقای افتخاری گفتند که مهم این است که روند روبه رشدی داشته باشد اگر کسی استقلال را دوست دارد باید برای این تیم آرامش ایجاد کند.

سرمربی آبی پوشان درباره نصب یک بنر مرتبط با مرحوم هاشمی رفسنجانی در محل تمرین استقلال گفت: درباره موارد سیاسی ورود نمی کنم. تمام تلاش ما این است تا نقاط ضعف موجود را ترمیم کنیم. می توانستیم از تجربه ایمان مبعلی استفاده کنیم.

منصوریان در پایان درباره وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: آندو می خواهد برگردد تا هم خودش را اثبات کند و به تیم ملی برگردد و هم اینکه بتواند به استقلال کمک کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.