صحبتهای مهدی پاشازاده سرمربی نساجی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با استقلال

مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی در نشست خبری بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام کرده بودید تمایلی ندارید قبل از بازی به سمت مربی حریف بروید، گفت: یک بار هم گفته‌ام باز هم آن را تکرار می‌کنم، اگر قبل از بازی سمت شخصی بروم و برای او آرزوی موفقیت کنم عملاً یعنی دروغ گفته‌ام. کجای دنیا دیده‌اید که چنین اتفاقاتی بیفتد ولی متأسفانه یکسری از همکاران من یا مسائل را بد برداشت کرده‌اند یا اینکه آن را بد مطرح کرده‌اند. شما به من بگویید کجای دنیا قبل از بازی مربی با گل و شیرینی به سمت مربی حریف می‌رود؟ من از این اداها بلد نیستم و نمی‌توانم با این کار نمایش بازی کنم.

وی افزود: نمی‌دانم این صحبت‌ها چیست که بعضی از همکاران من انجام می‌دهند و اصلاً دوست ندارم قبل از بازی برای تیم و شخص خاصی آرزوی موفقیت کنم اما در طول بازی از جملات عجیب یا به قولی (دری وری) استفاده شود و در کل از این اداها در نمی‌آورم. جالب است بعد از پایان مسابقه هر شخصی به سمت کار خودش می‌رود ولی من از همین حالا اعلام می‌کنم نه دوست دارم کسی قبل از بازی به سمتم بیاید و نه به سمت کسی بروم.

سرمربی تیم نساجی مازندران تأکید کرد: خوشبختانه مربی فردای حریف خارجی است ولی امیدوار هستم و خواهش می‌کنم کادر فنی ایرانی این تیم از اینکه من به سمتشان نروم، ناراحت نشوند. من آنقدر حرفه‌ای هستم و جنبه دارم که بعد از باخت تیمم مقابل گل‌گهر سیرجان به سمت بگوویچ رفته و به سرمربی حریف تبریک گفتم امیدوارم بعد از پایان مسابقه فردا هم آنقدر حرفه‌ای باشیم که رفتارهای یکدیگر را تحمل کنیم اما باز هم تاکید می‌کنم قبل از بازی آرزوی موفقیت برای هیچ شخصی را ندارم و دوست ندارم به نوعی دروغ گفته باشم چون موفقیت تیمم از همه چیز مهمتر است.

مهدی پاشازاده افزود: از استقلال شناخت داریم و درست است که به عنوان یک استقلالی همیشه بازی‌های این تیم را دنبال کرده‌ام. اما شرایط روحی و بازی بازیکنان خودم را می‌دانم و با یک نگرش خاص همیشه به بازیکنانم می‌گویم که به بازی‌ها نگاه کنم و از آنها می‌خواهم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. بازی با استقلال یک ویترین است به آنها گفته‌ام از این بازی لذت ببرید تا به رویاهایشان برسند. رویاهایشان هم دست خودشان است و ما مقابل تیم صدرنشین در جام حذفی پیروز شدیم و پارس جنوبی را در خانه‌اش حذف کردیم. من نمی‌توانم یک نفر را استخدام کنم تا برای آنها رویاهایشان را بسازد. آنها خودشان باید رویاهای خودشان را بسازند. به بازیکنانم گفتم لذت، لذت، لذت، آنها باید لذت ببرند و خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

پاشازاده در مورد پاسکاری و مالکیت زیاد استقلال در بازی‌هایش و اینکه چه برنامه‌ای برای این کار دارد، اظهار داشت: حتماً برای این کار برنامه داریم. من همیشه در زندگی ورزشی‌ام برنامه داشتم و این را به خود می‌گویم که اگر گذشته به شما زنگ زد شما آن را روی پیغام‌گیر بگذارید. اکنون گذشته‌ام به من زنگ زده است. درست است من یک استقلالی‌ام اما می‌گذارم گذاشته ام روی پیغام‌گیر برود و به آینده نگاه می‌کنم. من می‌خواهم موفق شوم. کادر فنی ما حتماً استقلال را آنالیز کرده‌اند، الان هم آینده من با نساجی است، می‌خواهم به آینده نگاه کنم. در مورد حریف هم نمی‌خواهم حرف فنی بزنم زیرا حرفه‌ای نیست. اینکه چه نقاط ضعف و قوتی دارد را باید در زمین نشان بدهیم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه تیمش برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود و ممکن است بازیکنانش تحت تاثیر این جور قرار بگیرند، گفت: حرف شما منطقی است. البته بازیکنان ما همیشه مقابل هواداران تیم بازی کرده‌اند و فردا باید ببینیم بازیکنان نساجی در ورزشگاه آزادی چه واکنشی نشان می‌دهند و مقابل تیم بزرگ استقلال چگونه بازی می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم استرس بازیکنان را کم کنیم و آنها با روحیه به مصاف استقلال بروند. قطعاً هواداران ما هم می‌آیند و به تیم ما روحیه می‌دهند.

مهدی پاشازاده در مورد حضور شفر در استقلال گفت: شفر کارنامه خوبی دارد، شکی نیست اما شفر هری‌پاتر نیست و نمی‌تواند در یک یا دو هفته تغییرات زیادی در تیم ایجاد کند. هیچکدام از مربیان اینگونه نیستند، اول باید به شفر وقت و امکانات بدهیم و بعد در موردش صحبت و قضاوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه در خصوص اینکه با توجه به ضعف‌هایی که تیم استقلال دارد تصور و پیش‌بینی شما از این مسابقه چیست و آیا امکان دارد بازیکنان تیم شما حریف را دست کم بگیرند، گفت: استقلال همیشه استقلال است و اینکه بازیکنان ما بخواهند حریف را دست کم بگیرند، درست نیست. استقلال بازیکنان ملی‌پوش و بزرگی دارد که هرکدام می‌توانند ستاره باشند. اینگونه نیست که ما حریف را دست کم گرفته و مطمئن باشید ما استقلال را جدی خواهیم گرفت. ما حتی در بازی‌های دوستانه هم سعی می‌کنیم حریف را دست کم نگیریم چه برسد به استقلال که این تیم بزرگ را باید مدیریت کنیم.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که نساجی یکی از تیم‌های پرتماشاگر لیگ یک است و چقدر روی آنها برای مسابقه فردا حساب می‌کنید، گفت: من به طرفداران تیممان ایمان دارم و امیدوارم فردا علاوه بر آنها استقلالی‌های زیادی هم به ورزشگاه بیایند. تماشاگران نساجی فرهنگ خوبی را در فوتبال ایران باز کردند و من فردا امیدوارم استقلالی‌ها هم همین کار را انجام دهند. تمام رقبای ما در قائمشهر تشویق می‌شوند و این اتفاق برای اولین بار در ایران رخ می‌دهد و ما در ۸ هفته گذشته در ۴ هفته میزبان بودیم و نشان دادیم که میهمان‌نواز خوبی هستیم. خوشبختانه نه طرفداران ما به داور توهین می‌کنند و نه به بازیکنان حریف، امیدوارم که فردا تماشاگران هر دو تیم مسائل را رعایت کنند و شاهد فوتبال قابل قبولی باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.