صحبتی با هواداران پرسپولیس

شاید اولین بار باشد که منِ آبی نویس برای هواداران پرسپولیس و خطاب به آنها مطلب می نویسم .

هواداران عزیز پرسپولیس لطفا کمی آگاهانه عمل کنید و اسیر بازی های کثیف عباس اسماعیل بیگی و کسانی که او را گماشته اند نشوید .

دی ماه سال قبل بود و اعتراضات مردم ایران به اوج خود رسیده بود و همه ایران چشم به آذربایجان و تبریز داشتند تا آنها هم همگام با ملت ایران از حقوق ملت دفاع کنند و اعتراضات مسالمت آمیز داشته باشند . در همین زمان عباس اسماعیلی بیگی و دوستان در بازی با تراکتور , ترک های  غیرتمند ایرانی را خر خطاب کردند و این عامل تفرقه ملت شد و مردم آذربایجان و ترک های ایران که از این اقدام بسیار ناراحت بودند قاطی اعتراضات مردمی نشدند .

اکنون که دوباره مردم برای مطالبات بر حق خود اقداماتی کرده اند باز هم این داستان ادامه دارد و اینبار به مردم عزیز خوزستان و اعراب عزیز شعارهای زشتی سر دادند تا آنها را عصبانی کنند .

ما حساب همه هواداران پرسپولیس را از این عده که خط میگیرند جدا می دانیم و میدانیم در ورزشگاه وقتی ۱۰۰ نفر یک شعار را بدهند بقیه همه جوگیر میشوند و آن شعار را تکرار می کنند و فقط از آنها می خواهیم کمی آگاه تر باشند .

لطفا این مطلب را برای دوستان پرسپولیسی خود بفرتسدی و آنها را تگ کنید تا هواداران پرسپولیس اسیر بازیهای کثیف عباس گدا و اربابنش نشوند .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.