صحبت های مظلومی در نشست خبری بازی فردا

نشست-خبری-مظلومی

پرویز مظلومی  سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت : خوشحالم یکبار دیگر در خدمت دوستان در مشهد هستم و اولین بازی سعادتی شد که به زیارت امام رضا بیاییم و بازیکنان را به حرم فرستادم و خودم بعد از نشست راهی حرم می‌شوم و زیارت امام رضا صفایی دیگر دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما مشخص هستند و از تیم حریف اطلاع زیادی نداریم و سرمربی خوبی دارد و مسئولان سیاه جامگان با بودجه کم این تیم را از رده‌های پایین به لیگ برتر رساندند و با یکسری جوانان با انگیزه برای برد آمده‌ایم و برای کسب سه امتیاز در مشهد هستیم و هیچ مسابقه ساده‌ای هم نداریم.

مظلومی در مورد مصدومان و محرومان استقلال گفت: خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی مصدوم هستند و البته آن‌ها می‌توانستند به ما کمک کنند ولی ریسک نکردند تا آسیب دیدگی‌شان تشدید نشود و به آن‌ها استراحت دادم. دو بازیکن محروم هم داریم که عمران زاده و مگویان هستند البته نمی‌دانیم چرا مگویان محروم شد زیرا او اصلا در درگیری شرکت نداشت به کمیته انضباطی فیلم هم فرستاده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم من به استقلال امیدوارم و انتظار دارم فردا روز خوب استقلال باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا عمران‌زاده محروم را با خود به مشهد آورده گفت: عمران‌زاده را برای اینکه کنار تیم باشد با خودمان آورده‌ایم اما انتظار داریم مگویان بخشیده شود و نامه و مدارک لازم را به کمیته انضباطی داده‌ایم تا فردا وضعیتش مشخص شود.

وی در مورد حضور سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: من صعود این تیم به لیگ برتر را تبریک می‌گویم آن‌ها با بودجه بسیار کم و جوانان شایسته از رده‌های پایین شروع کردند و به لیگ برتر رسیدند و امیدوارم به این تیم و پدیده توجه شود. تیم‌های مشهدی در حال زیاد شدن هستند اما اگر این دو تیم حمایت نشوند ممکن است به سرنوشت ابومسلم دچار شوند. ابومسلم بزرگی که زمانی من سرمربی آن بودم اما هیچ کس دست کمک به سوی ما دراز نکرد و اکنون هم دیگر اسمی از او نیست.

مظلومی در مورد مسائل فنی بازی فردا گفت: از سیاه جامگان شناخت زیادی نداریم فقط می‌دانیم این تیم چه نفراتی را جذب کرده و ‌آشنای از تاکتیک و سیستم بازی‌شان نداریم. یک نیمه از بازی باید بگذرد تا ما به طور کامل از شیوه بازی حریف شناخت پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اتفاقات فصل گذشته این تیم گفت: من به گذشته استقلال کاری ندارم اینکه فصل گذشته چه شده است مهم نیست من به آینده تیم و تیم خودم کار دارم و می‌خواهم به استقلال مورد نظرم برسم البته ما فقط یک ماه برای تمرین فرصت داشتیم و آنهم بیشتر به تمرینات بدنسازی اختصاص داشت و کمتر توانستیم کار تاکتیکی بکنیم. در حالی که برای‌ آماده سازی یک تیم باید ۸ هفته فرصت داشت با این حال بازیکنان استقلال با تلاش و انگیزه سعی می‌کنند نقاط ضعف را برطرف کنند. ما در نیم فصل هم می‌توانیم ۵-۶ بازیکن جا به جا کنیم و اگر نیاز داشتیم بازیکن جدیدی بگیریم.

وی در مورد بازیکنان خارجی تیم گفت: دو خارجی ما هنوز به مرز آمادگی نرسیده‌اند یکی که هنوز وضعیت قراردادی‌اش مشخص نیست و ریوالدو هم هنوز آماده نبوده و به همین دلیل با خودمان به مشهد نیاوردیمش او اکنون تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهد.

مظلومی در مورد وضعیت پروپیچ مهاجمی که قرار است به استقلال بیاید گفت: او در آخرین شب نقل و انتقالات و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ITC اش صادر شده اما آن زمان ساعت ۱۲و ۱۵ نیمه شب کشور ما بوده است و هنوز نتوانسته‌ایم متوجه شویم که می‌توانیم او را جذب کنیم یا نه در این مورد استعلام گرفته‌ایم البته اگر این اتفاق هم رخ ندهد او را به عنوان سهمیه آزاد جذب خواهیم کرد و دو سه هفته نمی‌تواند برای ما بازی کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه رحمتی گفته است کرار را کنترل می‌کند گفت: هیچ کس مسئول کنترل کردن کسی در استقلال نیست همه مسئولیت تیم با من است این ‌ها حواشی است که برخی رسانه ها درست می‌کنند.

وی در مورد جذب فریدون زندی گفت: در اردوی کردان صحبتی با من شد اما دیگر در این مورد صحبتی نکرده‌ایم و باید او را ببینم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.