صدا و سیمایی که برای همه نیست

صدا و سیمای ایران که انحصارا شبکات تلویزیونی را در اختیار دارد در همه زمینه ها روز به روز در حال شکست خوردن است و هر روز کمتر از روز قبل مخاطب دارد و خود به خود مخاطبین را به سمت شبکه های ماهواره ای و گاها معاند نظام جمهوری اسلامی می کشاند .

در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی شعارهای مردمی و خود جوش بر علیه صدا و سیما آنقدری بلند و رسا بود که رئیس این سازمان اعلام کرد صدای مردم را شنیدم و در روند صدا و سیما تغییرات اساسی خواهیم داد . این اتفاق نه تنها در هیچ زمینه ای رخ نداد که روز به روز شاهد بدتر شدن اوضاع هم می شویم .

ما با سایر زمینه ها کاری نداریم ( هرچند به عنوان یک شهروند و کسی که بودجه صدا و سیما از حقش تامین می شود حق اظهار نظر در هر زمینه ای را داریم ) و فقط در زمینه موضوع فعالیت خودمان یعنی فوتبال و استقلال وارد می شویم .

صدا و سیما در چند ماه قبل رویه بسیار خصمانه ای را با استقلال در پیش گرفته که صدای هواداران این تیم را بلند کرده و ما به نمایندگی از این هواداران که هزاران پیام در این زمینه داده اند فریاد بر می آوریم .

چرا صدا و سیما در بازیهای استقلال صدای هواداران استادیوم را می بندد و در بازیهای پرسپولیس صدا را تا چندین برابر بلند می کند ؟

چرا برای بازیهای استقلال از مجریان و گزارشگران ضعیفی استفاده می کند که توانایی این را دارند که یک بازی فوق جذاب را مرده تحویل ملت بدهند ؟

چرا کارشناسانی که مشکل شخصی با کادر فنی استقلال دارند و یا کارشناسانی که حتی یک نفر هم اسمش را در ایران نمی داند برای بازیهای استقلال دعوت می کند ؟

چرا بعد از بردهای استقلال در آسیا چندین و چند برنامه تدارک میبند که حریفان استقلال را ساده نشان دهد و برعکس حرفان پرسپولیس را غولهای بزرگ ؟

چرا و بر چه مبنایی یک مجری پرسپولیسی و معلوم الحال از دید خود اشتباهات داوری در می آورد تا همه چیز را به نفع تیم مورد علاقه خود نشان دهد ؟

صدا و سیما از بودجه عام ملت و از حق همه مردم تامین می شود و شایسته است که بی طرفانه همه سلایق را در نظر بگیرد و اگر نمی توانند در هر حوزه ای اجازه افتتاح شبکات خصوصی را بدهند که در این صورت خود ما اولین مجموعه ای خواهیم بود که برای داشتن شبکه ای در خور نام استقلال بزرگ اقدام و هزینه می کنیم .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.